לבריאות: שלוחה חדשה של כללית רפואה משלימה נפתחה ברמת חן

רשת כללית רפואה משלימה מרחיבה את פעילותה ותפתח בחודש פברואר 2023 שלוחה חדשה במרפאת “כללית” ברחוב הצבי 9 תל אביב. את השלוחה החדשה, אשר תשויך למרפאת כללית רפואה משלימה גבעתיים, תנהל אורנה אפל. הטיפולים יינתנו מדי יום ב’ בין השעות 8:00-14:00.

דיקור סיני הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.

קרדיט: כללית

כל הטיפולים  בכללית רפואה משלימה נפתחים בפגישה עם רופא, המאבחן את המטופל ומתאים עבורו את תוכנית הטיפולים באופן אישי.

דר’ מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: “אנו, בכללית רפואה משלימה, שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית ולפתוח שלוחות נוספות ברחבי הארץ, שייתנו מענה לביקוש ההולך וגובר לטיפולי הרפואה המשלימה. השלוחה החדשה במרפאת ‘כללית’ רמת חן  תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית”.

דילוג לתוכן