למה פוזרו עשרות כסאות גלגלים ברחבי תל אביב?

עשרות כסאות גלגלים הוצבו במקומות מרכזיים בתל-אביב במסגרת פעילות מיוחדת של עמותת ״בית הגלגלים״ הפועלת כבר למעלה מ-42 שנים לסייע לאנשים עם מוגבלות. יונתן קרני, מנכ”ל בית הגלגלים: “כסאות הגלגלים הוצבו כדי להזכיר לציבור הרחב שלכל אחת ואחד מהצעירים והבוגרים עם מוגבלות יש זכות לחלום ולהגשים”

ביוזמת עמותת ״בית הגלגלים״ הוצבו הבוקר ברחבי תל-אביב עשרות כסאות גלגלים במקומות מרכזיים והומי אדם: כיכר הבימה, מתחם שרונה, רמת החייל, נמל תל אביב, מוזיאון תל אביב, מתחם מידטאון, וכיכר רבין, ובאזורים נוספים.

בכלל המקומות הוצבו הכסאות ועליהם מדבקה בה נכתב ״לכל אחד יש זכות לחלום ולהגשים״, זאת כחלק ממהלך שיזמה העמותה במסגרת שבוע מיוחד לגיוס משאבים שמקיים ״בית הגלגלים״, ובמסגרתו מתנהל קמפיין גיוס המונים וערב התרמה.

העוברים והשבים שהבחינו בכיסאות נפגשו עם חניכים ובוגרים עם מוגבלות של העמותה ועם המתנדבים שלה ושמעו מהם על חייהם ועל החלומות שאותם הם מבקשים להגשים.

צילום: באדיבות בית הגלגלים

מטרת קמפיין גיוס המונים של ״בית הגלגלים״ הוא לגייס מאות אלפי שקלים שיסייעו לעמותה להרחיב את פעילותה ולשלב בתוכניות שלה ליותר אנשים עם מוגבלות עד לסוף שנת 2022.

יונתן קרני, מנכ”ל בית הגלגלים: “בית הגלגלים הוא הוא בית לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית. אנו פועלים בפריסה ארצית ומהווים מקום של מפגש, חוויה והעצמה לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. יצאנו לקמפיין גיוס המונים בכדי להרחיב ולהעמיק את הפעילות שלנו. ניתן לחפש את הקמפיין ברשתות החברתיות או באתר jgive”

דילוג לתוכן