לצאת מחובות וליצור אופק כלכלי בעזרת יעוץ מקצועי

קשיים משמעותיים בכל תחום יוצרים מחסום שממש מונע מאנשים לראות את האופק ודרך פתוחה עבורם. הדבר נוגע לכל התחומים: פיזי, רגשי וגם כלכלי. כשנמצאים בקשיים כלכליים ההתנהלות היא הישרדותית: איך לסיים את החודש ואפילו את היום. במצב כזה אדם לא יכול לראות את הדרך פתוחה וגם לא יכול לנצל הזדמנויות הנקרות בדרכו. חשוב לא לתת למצב כלכלי בעייתי לגדול לממדים מפלצתיים אלא לעשות צעדים כדי לשפר אותו, גם אם הדבר יהיה הדרגתי וייקח זמן. יועץ לכלכלת המשפחה יסייע לכם לבנות תוכנית מסודרת שיהיו בה מטרות לטווח הקצר והארוך אשר מותאמות ליכולות שלכם ולחייכם.

מה כולל ייעוץ כלכלי למשפחות?

ההתנהלות הכלכלית של המשפחה היא הבסיס לשיפור במצב הכלכלי. גם אם בעסק דברים ישתפרו אך בבית ההתנהלות לא תהיה נכונה, הדבר יפריע מאוד לשינוי במצב הכלכלי שלו אתם מצפים. יועץ לכלכלת המשפחה עובד קודם כל עם כל המשפחה. חשוב שכל בני המשפחה יהיו שותפים לעניין, יבינו את הסיבות לכך שבחרתם בתהליך זה וידעו מהו המצב הנוכחי ומה המצב אליו אתם שואפים להגיע. אם כל בני המשפחה ירתמו לעניין, יישום הכלים שתקבלו יהיה קל יותר. הייעוץ כולל קודם כל בחינה מקיפה ויסודית של המצב, הוצאות  מול הכנסות, חלוקת ההוצאות, בחינת הוצאות כבדות כמו משכנתא וביטוחים. לאחר מכן מוחלט על מטרות קצרות וארוכות טווח וניתנים הכלים כיצד לעמוד ביעדים, כולל שינויים בחשיבה הצרכנית, חישובים שיש לעשות באופן יומי, שבועי וחודשי ועוד.

כיצד לבחור את האדם המתאים ביותר עבורכם

התנהלות כלכלית נכונה קשורה לא רק לחישובים קרים אלא יש בה צד רגשי, התנהגותי וחברתי לא קטן, במיוחד כשמדובר על התנהלותה הכלכלית של המשפחה. לכן, גם יועץ לכלכלת המשפחה צריך להיות קודם כל אדם שיוכל להוביל יחד איתכם את התהליך, אדם שתתחברו אליו ברמה האישית, כאשר יצירת קשר חשובה גם בינו לבין הילדים. היועץ צריך להיות קשוב ואמפתי אך עם זאת לא לוותר לכם במקומות שצריך. הוא אמור להשרות עליכם ביטחון שהוא יודע היטב מה הוא עושה ושהתבססות על התהליך שעוברים איתו תוביל אתכם להשגת המטרות. לכן, מעבר לפן האישי חשוב כמובן גם הפן המקצועי: ידע רחב בכלכלה ופיננסים, וידע בהתנהלות כלכלית כולל הכרה מעמיקה של נושאים כמו משכנתא, הלוואות, חסכונות והשקעות.

אביתר זכאי הוא יועץ לכלכלת המשפחה המציע את שירותיו הן בחיפה והצפון והן באזור ירושלים. בעזרת ידע כלכלי רחב, ניסיון בהובלת תהליכי יעוץ  וחיבור לאנשים הוא מצליח להוביל שינויים משמעותיים וארוכי טווח. מוזמנים ליצור קשר.

דילוג לתוכן