מד”א ערוך לאבטח רפואית את עשרות אלפי משתתפי מצעד הגאווה בתל אביב

לקראת מצעד הגאווה שיערך השבוע (ו’) בתל אביב, נערך מגן דוד אדום לאבטח רפואית את עשרות אלפי משתתפי המצעד. מד”א פועל בתיאום עם משטרת ישראל, עיריית תל אביב ומארגני המצעד.

לאורך כל מסלול המצעד, מחוף גורדון,  דרך רחוב הרברט סמואל ועד פארק צ’ארלס קלור שם יתקיים הפנינג ומסיבה לקהל הצועדים יהיו פרושים צוותי מד”א, הכוללים 14 אמבולנסים, 8 ניידות טיפול נמרץ, אופנועי חירום וחוליות עזרה ראשונה. בנקודת הסיום של המצעד יפרסו שתי מרפאות טיפול נמרץ של מד”א, הכוללות בריכות קירור לטיפול בפגיעות חום.

במד”א פונים למשתתפי המצעד ומבקשים להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול. כמו כן, במד”א מזכירים כי הרחצה בים תחת השפעת אלכוהול אסורה ומסוכנת.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “צוותי מגן דוד אדום בתל אביב ערוכים למצעד הגאווה בעיר בתיאום ושיתוף פעולה מלא עם כלל כוחות הביטחון והגורמים הרלוונטיים, על מנת להעניק מענה רפואי נרחב, מקיף ומהיר בכל עת. אני קורא למשתתפי המצעד לא להסס לפנות לחובשים והפראמדיקים של מד”א הפרושים בשטח, ובנוסף, להוריד את יישומון “מד”א שלי”, בעזרתו ניתן במידת הצורך, להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד”א שיזהו את מיקומכם המדויק”.

דילוג לתוכן