מדבירים או קטלני יתושים?

הדברה – זה לא סוד שחודשי הקיץ שלנו במדינת ישראל הם מאוד חמים ועתירי לחות. כשהקיץ מתקרב אלינו,  הוא מביא איתו הרבה דברים כיפים  כמו פריחה, שמש וים אבל עם עליית הטמפרטורות, כמו הייתושים והחרקים המעופפים הולכת וגדלה.  היתושים עוקצים אותנו, גורמים לנו להתגרד, לא לישון בשקט בלילה ולכן עדיף להימנע מעקיצות הייתושים המיותרות . בארץ ובעולם ישנם מספר פתרונות כדי להימנע מעקיצות יתוש כגון: רולים, משחות נגד עקיצות ייתוש, נרות להרחקת ייתושים, תרסיסים שונים , צמידים שמרחיקים יתושים, התקנת רשתות וגם קוטלי יתושים.

הפתרון הטוב ביותר כדי להימנע מעקיצות ייתוש או ליתר דיוק עקיצות ייתושה הוא קוטל ייתושים.

כן, כן  , לא טעינו ! מי שעוקצת אתכם היא הייתושה מאחר והיא זקוקה לדם שלנו. בדם שלנו מצויים חלבונים והיתושה זקוקה לחלבונים על מנת לייצר את הביצים שלה. הייתושה מוסגלת בכל עקיצה לשאוב עד שישה מ”ג דם שזו כמות עצומה, מאחר וזוהי כמות שזהה כמעט למשקל גופה. לאחר שהייתושה עוקצת אותנו, עליה לנוח יומיים – שלושה בכדי לעקל את הדם ולייצר את ביציה. לאחר שהיא מייצרת את ביציה, היא מחפשת מאגר מים בכדי להטיל את הביצים שלה. חשוב מאוד שלא להשאיר מאגרי מים בסביבת מגוריכם וזאת כדי למנוע את ההתרבות הייתושים בסביבת מגוריכם.

צילום: PIXABAY

קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו הידוע בשמו קטלן יתושים, הוא הפתרון הטוב ביותר למניעת עקיצות וגירודים. קטלן יתושים מורכב בעיקרו משני רכיבים עיקריים שהם שנאי איטלקי ונורה אולטרא סגול. תפקידה של הנורה הוא למשוך את הייתוש לעבר הרשת החשמלית של הקטלן. ברגע שהייתוש או החרק המעופף מתקרבים אל הקטלן, אז השנאי קוטל מייד את החרק המעופף או הייתוש.

זכרו! הנורה לא הורגת את הייתוש, אלא רק מפתה את הייתוש להתקרב אל הקוטל החשמלי. מי שהורג א הייתוש הוא השנאי, ולכן חשוב מאוד לרכוש קוטל יתושים עם שנאי חזק כמו קטלן יתושים מוסיטו איטלקי שמגיע עם שנאי איטלקי חזק. קטלן יתושים מוסקיטו הוא קטלן יתושים מומלץ  מאחר והוא מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים כגון: פרפרים, זבובים, ברחשים, חומייני, ייתושים וגם אפילו דבורים.

אל תשכחו! קוטל יתושים מומלץ הוא קוטל יתושים חזק שמגיע עם שנאי עוצמתי שמצליח באמת לקטול את היתושים ולא רק לגרום להם להתעופף אליו.

קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי, הוא קטלן יתושים מומלץ מכמה סיבות: מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים, קל להפעלה, בעל אורח חיים מאוד ארוך , בטיחותי , אינו מפיץ חומרים רעילים ועוד. זכרו, קטלן יתושים לא שואב אליו את היתושים, לא מרחיק אותם אלא קוטל אותם באופן מייד ברגע שהם מתקרבים אל הקטלן.

אז למה אתם מחכים, רכשו עוד היום קוטל יתושים מומלץ , מוסקיטו איטלקי, שבעזרתו תוכלו לעבור את חודשי הקיץ החמים ללא עקיצות וללא גירודים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN

דילוג לתוכן