אילו דלתות פנים מעדיפה משפחה ישראלית?

משפחות ישראליות טיפוסיות שכוללות כמה ילדים בבית לרוב מעדיפות עיצוב פונקציונלי בעל מראה אחיד, עם ריהוט ואלמנטים שניתן לניקוי בקלות, וכמובן כמה שיותר מקומות ושטחי אחסון בבית, ואם יש גם מחסן הרי שזה משובח. לגבי המטבחים – משפחות רבות נוטות לעצב מטבחים עם שטח אי, אשר מייצר גם שטח אחסון נוסף וגם מקום ישיבה למשפחה. עבור דלתות פנים – משפחות רבות מעדיפות עיצוב חלק ובהיר אשר משתלב עם מגוון רחב של עיצובים, ובהקשר הזה ריכזנו לפניכם כמה טיפים חשובים על דלתות הפנים בבית שלכם.

פונקציונאליות – דלתות פנים

בבית ישראלי טיפוסי יש 4 או 5 חדרים לרוב, ולכן יש חשיבות רבה לבחירת דלתות הפנים. מה גם שכיום רבים מסבים את אחד החדרים כחדר עבודה בו דרושים שקט וריכוז, והדבר דורש התאמת דלת פנים שתענה על הדרישות לחדר העבודה. תוכלו לבחור דלתות פנים במגוון רחב של עיצובים והתאמות. בין אם מדובר על התאמה לצורך של סינון רעשים, ניקוי קל, דחיית שומנים, הזזה לעומת פתיחה, והתאמות נוספות. חשוב לקחת בחשבון שדלת שימושית היא גם דלת שהיא איכותית, שלא תיפגם או תיסדק מכל מכה.

צילום: pixabay

אטימות ועמידות לנוזלים – דלתות פנים

בישראל במרבית הבתים ישנו ריצוף אשר דורש ניקוי באמצעות מה שנקרא שיטת הספונג’ה. ולכן חשוב מאוד לבחור דלתות פנים אשר לא יתנפחו וייסדקו בעת מגע עם נוזלים. גם כאשר יש ילדים קטנים בבית מדובר בשיקול חשוב. ולכן, כדאי מאוד להשקיע בבחירת דגם של דלת פנים אשר דוחה נוזלים ואינו סופח אותם.

פתיחה או הזזה – דלתות פנים

אז נוסיף עוד על מטבחים,  אם מדובר על בית קטן, הרי שכדאי מאוד להעדיף את מנגנון ההזה, גם כאשר זה עולה קצת יותר ודורש התאמה של הכיס הפנימי בקיר והכנה של מסילות. אם מדובר על בית גדול ורחב ידיים על חללים משותפים גדולים – דלתות פנים נפתחות גם יתאימו.

דילוג לתוכן