מהו מלון בוטיק?

מלון בוטיק – אם אתם חושקים בחופשה רומנטית או בסוף שבוע זוגי נטול רעשים, משפחות או המון של אנשים שפוקד לרוב מלונות רשת גדולים – מלון בוטיק הוא התשובה בשבילכם.

מלונות בצפון – מלונות רגילים הם כיפיים ומהנים אך הם לא תמיד יענו על הצרכים שלכם במידה ואתם מחפשים שקט אמיתי וזמן איכות של ממש. מלבד העובדה שמלון בוטיק הוא שקט, לא המוני ומאפשר לכם באמת להנות אחד עם השני, הרי שמלון בוטיק מציע גם חווית אירוח ברמה מאוד גבוהה, עם שירות אישי, עם קונספט עיצובי מיוחד ועם אווירת מלון לא שגרתית.

ההבדלים לעומת מלון רגיל 

מלון בוטיק ירושלים – מלון בוטיק מבחינת התפוסה והגודל שלו יכול להכיל הרבה פחות אורחים בו זמנית לעומת מלון רגיל השייך לרשת גדולה. מלון בוטיק מוגבל בכמות האנשים שיכולים להתארח בו, יש בו פחות חדרים והם רמת המודעות לחשיבות של סביבה נטולת רעשים ופעילות של ילדים היא מאוד גבוהה. במלונות רשת גדולים תפגשו פעמים רבות הרבה משפחות, רעש שסובב באזור הבריכה או באזור הלובי או בחדרי האוכל ההמוניים. במלון בוטיק מלבד העובדה שמגבילים את כמות האנשים הרי שיש גם קוד מוסכם של שמירה על שקט ופרטיות. לא כל מלון בוטיק מאפשר אירוח של משפחות וזה עוד הבדל נוסף חשוב.

מלונות בירושלים – במלון בוטיק ישנה הקפדה על שירות אישי של הצוות לאורחים. יש פעמים רבות איש צוות שמטפל רק בכם וכל בקשה או צורך שהוא מייד מטופל בצורה הטובה ביותר. במלונות רשת גדולים לא בהכרח של צורך ממולא ישר באותו הרגע בגלל העומס או אופן ההתנהלות של המקום.

סוגי שונים של מלונות בוטיק

מלונות בוטיק בירושלים – למרות שמלון בוטיק מאופיין בשקט שבו וברמת השירות האישי וסביבה נטולת הפרעות חשוב גם לתת את הדעת לסביבה עצמה בה אתם מצפים להתארח. מובן שאירוח במלון בוטיק הממוקם בקרבת הטיילת בת”א היא לא זהה לאירוח ולאווירה במלון בוטיק הממוקם באזור כפרי או מיוער.

מלון בוטיק – כל שנותר לכם הוא לבחור תאריך ולוקיישן ולהזמין סוף שבוע רומנטי באחד ממלונות הבוטיק הרבים הפזורים ברחבי הארץ.

דילוג לתוכן