מה ההבדל בין ביטוח רכב פרטי לביטוח רכב עבודה

כל אדם מין היישוב, הרוכש מכונית, מעוניין לדאוג לכך שהרכב שלו יישאר מוגן. הרי אנחנו לא קונים מכונית כמו שאנחנו רוכשים חולצה או מכנסיים. מהצד השני, הרי שהעיסוק בביטוח בהחלט יכול להציף הרבה שאלות ותחושות של אי נוחות. הרי אנחנו מדברים על עיסוק באותיות קטנות, על עבודה על פרטים מאוד קטנים וכל זה, כאשר אנחנו צריכים להבין מה בדיוק החבילה המשתלמת ביותר עבורינו. אבל בשביל זה בדיוק אנחנו כאן. סוכנות הביטוח בהנהלת אריה כהן ‘ביטוחית’, עומדת לשירותכם. ביחד, נברר מה הצרכים שלכם, נבנה תוכנית עבודה מסודרת ונעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר. אנחנו כאן כדי לעבור אתכם על הפרטים ולעזור לכם להבין איך לבחור את הביטוח המתאים עבורכם. קדימה, בואו נצא ביחד לדרך. כל מה שרציתם לדעת על ביטוח למונית וכן הלאה, תמצאו ממש כאן.

אז ממה מורכב הביטוח שלנו

אז כמו שאתם וודאי יודעים בשלב הזה, התפקיד של ביטוח הוא די פשוט. הוא אמור בראש ובראשונה להבטיח כי במקרה של תאונה יהיה לנו כסף לכל ההוצאות הנלוות. החל מהוצאות על טיפול רפואי וכן הלאה. הבעיה מתחילה כאשר הביטוח מורכב למעשה משלושה חלקים:

  1. ביטוח חובה: ביטוח אותו כל בעל רכב חייב לעשות, על פי חוקי המדינה. ביטוח רכב פרטי בצפון לא יעבור בלי הביטוח הזה. הוא מבטיח כי במידה ונגרם נזק בגוף במהלך התאונה, יהיה איך לכסות אחרי ההוצאות הרפואיות השונות.
  2. ביטוח צד ג: המיועד לבטח מקרים של נזק לרכוש או לרכב אחר, של מי שנמצא בצד השני של האירוע.
  3. ביטוח מקיף: כאן אנחנו מדברים על העסקה הרחבה ביותר. זו שאמורה לכסות כל נזק, לא משנה איך נגרם. בין אם מדובר על פריצה, גניבה, שריפה וכן הלאה. כל אירוע כזה יקבל מענה על ידי הביטוח תוך הופעה של כסף ישר לחשבון שלכם.

איך נבחר את הבחירה הנכונה

הבחירה של הביטוח המצויין עבורכם מתחילה כאשר אתם מתרגמים לעצמכם את הצרכים שלכם בצורה מדויקת. אתם קודם כל צריכים להבין בדיוק מה אתם מחפשים. אתם צריכים לדעת כמה אתם רוצים לשלם בכל חודש על הביטוח וכן הלאה. כאמור, מדובר על משימה מורכבת ולכן אנחנו כאן. ביחד נפרוס לפניכם את כל האפשרויות ונעבור על הפרטים. כך, נוכל לרקוח את הנוסחה המדויקת, הנוסחה המנצחת.

דילוג לתוכן