מה הרקע של קלפי טארוט?

קלפי הטארוט מקורם בצרפת זאת ניתן ללמוד משמם. “טארוט” הינה מילה בצרפתית . הם שימשו בעבר לצורך משחקים שונים של החברות האליטיסטיות באירופה של ימי  הביניים עם השנים הם שינו את תפקידם והפכו להיות כלי טיפולי המאפשר לחזות את העתיד. כלי זה משמש נשות מקצוע כמו מתקשרת או מגדת עתידות.

המקצועיות של מגדת עתידות מאפשרת לה לספק הכוונה מעמיק ואישית למתייעץ על ידי שימוש בקלפי הטארוט.

מתקשרות- המיתוס

יש כאלה שנרתעים מפניה למתקשרת או מגדת עתידות כי הם מדמיינים מן מכשפה מוזרה היושבת בחדר חשוך ומתעסקת בתחומים תמוהים אפלים ומסתוריים. זה מיתוס שבהחלט כדאי לנפץ מתקשרות הן נשות מקצוע לכל דבר המשתמשות בין שאר הכלים בלשאול את הטארוט ולהעזר בכך לצורך מתן ייעוץ שיסייע בהתלבטויות שונות כמו לפני החלטות הנוגעות לקריירה, לחיים האישיים ולמהלכים כלכליים שונים. 

קלפי טארוט- הסבר

קלפי הטארוט הינם קלפים בהם מצוירות דמויות שונות ויש בהם תיאורים על מצבים מיסטיים שונים. הדמויות המופיעות עליהן הינן קוסם, איש תלוי, קלף מוטות, קלף מרכבה קלף המוות המתייעץ הפתיחה בקלפים מתבצעת כאשר המתייעץ בוחר קלפים מסוימים אותם מגדת העתידות מנתחת ולאחר ניתוח הקלפים ונותנת ייעוץ אישי המבוסס על ניתוח מעמיק של הקלפים ופרשנות שלהם מול האדם המתייעץ ובהתייחס לנתוניו האישיים והסביבתיים. המתייעץ מרוויח קבלת תובנות חשובות ומעמיקות לגבי חייו המסייעות לו להחליט החלטות נכונות ומושכלות לגבי העתיד. 

איך מתבצע התהליך?

המתייעץ בוחר קלפים מסויימים מתוך חפיסת הקלפים והמתקשרת מנתחת אותם בסדר שבחר. חשוב לדעת כי דרושה מקצועיות ויכולות  שונות רוחניות כדי לפרש את הקלפים ולא כל מה שנראה על פניו כפירוש וכפרשנות המתבקשת הינו הפירוש הנכון כך לדוגמא קלף הקוסם נראה כאילו מראה על בן אדם שיש לו קסם וכך המהלכים שיבצע יצליחו במהירות באורח קסם אולם המשמעות שלו עשויה להיות כי אומנם הגיע הזמן לבצע מהלך גדול אולם אין זה אומר שדברים יקרו באופן מיידי ויש לעבוד קשה רוחנית ותודעתית כדי להפוך את היכולות הפוטנציאליות למעשיו וקיימות.

דילוג לתוכן