מה צריך לדעת על מזונות?

החוק הקיים במדינת ישראל קובע כי הורה מחויב בתשלום צרכיו של ילדיו הקטנים. סכום המזונות שההורה צריך לשלם על ילדיו יהיה תלוי בפערי השכר בין ההורים וזמני המשמורת. הגשה של תביעה מזונות נפוצה במקרים שבהם אין הסכמה בין ההורים לגבי תשלום המזונות.

קטינים שהוריהם אינם משלמים על דמי המחיה שלהם זכאים לקבלת מזונות, וזאת לצד כאלה שעברו את גיל 18 ועושים שירות צבאי או שירות לאומי, אשר זכאים לדמי מזונות מופחתים. יש מורכבות רבה שיכולה לבוא לידי ביטוי כאשר מנסים לבחון את המקרים הללו, ועל כן תמיד רצוי להיוועץ בעורך דין.

הכירו את הזכויות שלכם

החוק הקיים איננו זהה בין הורה יהודי לבין בעל דת אחרת. החוק קובע כי הורה יהודי יצטרך לפעול על פי הדין העברי. אם אתם רוצים להגיש תביעה למזונות ילדים בשל חוסר הסכמה לגבי תשלומי המזונות, תצטרכו לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום הזה, והוא כבר יוכל ללוות אתכם ולשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת במקרה הזה.

אנו בטוחים שאם תדעו לפעול בצורה נכונה ותקבלו את העזרה הדרושה, זה משהו שיוכל לעזור לכם להיות הרבה יותר מרוצים עם המתרחש ולראות כבר מהרגע הראשון איך אתם שומרים על הזכויות שלכם באופן מחלט. זה פשוט יהיה חשוב להיעזר בעורך דין.

תקבלו עזרה בהליך המשפטי

תהליך גירושין וקבלת הסכמות לגבי מזונות אישה זה משהו שלא תמיד מסתיים בצורה חלקה. אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מורכבות משפטית שאינכם בטוחים כיצד לפתור, אתם רק צריכים לפנות אל חווה קליין, אשר תוכל לעזור לכם עם המצב הקיים ולסייע לכם מבחינה משפטית.

שימו לב שזה יהיה חשוב ביותר שתפעלו בצורה חכמה ובעזרתה של עורכת הדין תבינו איך החוק יוכל לבוא לקראתכם. בשלב הזה אתם רק צריכים לפנות אל חווה קליין, אשר תדע לעזור לכם ולעשות כל מה שנדרש על מנת שיהיה לכם ברור לחלוטין שאתם פשוט עושים כל מה שניתן במצב שלכם כדי לצאת במצב אופטימלי מהליך הגירושין. 

דילוג לתוכן