הטיפולים החדשים אשר יעצרו את דליפת השתן שלכם על ידי גלי רדיו אשר לא יצריכו ניתוח כלל

באופן שונה מטיפולי יופי כמו למשל הלחמת ריסים, אפשר לומר שאחת הבעיות היותר גדולות של נשים רבות בגילאים מתקדמים היא בריחת שתן. לבריחת השתן יש משמעות גדולה מאוד בעיקר בפן הנפשי והרגשי וכמובן גם בפן הפיזי.

תחושת אי נוחות זו תגרום לירידה משמעותית בביטחון העצמי מה שיגרום לשינוי משמעותי בכל התנהלות חייהן של אותן נשים. נשים רבות, כאשר הן מגיעות לגיל המעבר, חשות בבעיות שונות שהבולט בהן, הינה דליפת שתן ויובש בנרתיק. הבעיה היותר גדולה מתחילה כאשר אותן נשים רבות לא טיפלו בבעיה, אם מבושה או מחוסר ידע לגבי טיפול בדליפת שתן ללא ניתוח בעזרת גלי רדיו באילת. בשל העובדה כי הן חיכו ובחרו שלא לטפל בבעיה היא כנראה גדלה מאוד. ישנם ניתוחים למניעת דליפת שתן בקרב נשים, אך היום ניתן לעבור טיפולים בלתי פולשניים, כגון טיפול בגלי רדיו אשר מתבצע באמצעות גלי חום, כאשר הטיפול מבוצע ללא הרדמה וללא כאבים. טיפול זה, מאושר על ידי ה-FDA האמריקאי וארגון הרפואי האירופי – CE וכן על ידי משרד הבריאות הישראלי.

חשיבותו של הקולגן בגופנו

בשונה מתחום היופי ולימודי קורס הלחמת ריסים כאן אפשר לומר ש חשוב לומר כי כל מרכיב בגופנו חשוב מאוד וכל פגיעה קלה באחד מהמרכיבים עלולה לגרור אחריה תוצאות שונות. ככל שהגיל עולה, כך איכות הקולגן בקרב הנשים יורדת, מה שגורם לדליפת שתן.  החדשות הטובות הינן שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת ניתן לבצע טיפול בדליפת שתן ללא ניתוח בעזרת גלי רדיו באילת, טכנולוגיה זו נקראת גם Thermiva, כאשר הטיפול מבוסס על אנרגיות כגון גלי RF שהם גלי הרדיו. חשוב לומר כי בריחת שתן מופיעה בקרב נשים רבות ואין שום סיבה לסבול ממנה. היום כבר ניתן לפנות לטיפול בבריחת שתן בקרב רופאים או קליניקות בפיקוח רפואי, המציעות טיפולים קלים אשר אינם פולשניים שבסופם הדליפה תיעלם והנשים, תוכלנה לחזור לאורח חיים רגיל ואיכות חייהם תעלה משמעותית.

הטיפולים השונים מתבצעים על ידי פיקוח רופא

בעקבות כל השינויים והחידושים בשנים האחרונות בכל עולם הטכנולוגיה ניתן לומר כי פותחו שיטות חדשניות פורצות דרך. כדאי להגיע לקליניקות פרטיות לטיפולים בלתי פולשניים וחדשנים אם בבריחת השתן ואם ליובש בנרתיק. המרפאות של ד”ר לאריסה ברק, אשר עוסקת ברפואת משפחה מזה שנים ואף התמחתה בטיפולים אסטטיים בחו”ל ובישראל.

המאמר בחסות אתר חדשות bignews

דילוג לתוכן