מקום לאחסון חפצים יקרים

אם קיבלתם ירושה יקרה כלשהי הן מבחינת הערך הכספי שלה והן מבחינת הערך הסנטימנטלי שלה, אם יש לכם סכום כסף משמעותי שאינכם רוצים להפקיד בבנק, תכשיטים מאוד יקרים, חפצים יקרים או כל דבר אחר שחשוב לכם לשמור אותו בצורה הבטוחה ביותר, אתם בוודאי תוהים באיזה מקום אחסון כדאי לכם לבחור על מנת לאחסן בצורה בטוחה ואיכותית את הדברים היקרים לכם ביותר. כאשר מחפשים מקום לאחסון חפצים יקרים, ניתן למצוא כיום כמה אופציות וחשוב לבחור את האופציה הנכונה לכם מכל הבחינות.

האם אחסון בבנק או בבית הן האופציות היחידות?

בעבר, מרבית האנשים שמרו את הפריטים היקרים להם קרוב אליהם, בסביבת המגורים שלהם, מתוך  מחשבה שמדובר על הדבר הנכון. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט כספות ביתיות לשמירת חפצים יקרים או כסף, חשוב לדעת כי הבית שלכם איננו מאובטח מסביב לשעון ויתכן מאוד שפורצים שיגיעו לכספת שלכם כאשר אינכם בבית, גם יצליחו לפרוץ אותה או פשוט לקחת אותה איתם. אם מדובר על כלי נשק שאתם שומרים בכספת, חשוב שתדעו שלא פעם הוא יכול להגיע לידי ילדים בבית והדבר יכול להסתיים באסון. לכן, כספת מהווה אופציה שפחות כדאי לבחור בה.

האופציה הנוספת היא אחסון בבנק. הבנקים מציעים כיום להפקיד חפצים שונים בכספות בנקאיות, אולם, חשוב שתדעו שישנן מגבלות שונות שיש להכיר טרם אתם בוחרים באחסון בבנק: ראשית כל, רשימת ההמתנה לאחסון לרוב ארוכה. כמו כן, השמירה  והגישה אל החפצים שלכם תהיה אך ורק בשעות הפעילות של הסניף. כל חריגה מכמות הביקורים שנקבעה מראש עלולה לעלות לכם כסף. כמו כן, יש להעביר את חשבון הבנק לבנק שבו שוכרים כספת ויש לקחת בחשבון מצבים שבהם הבנק מקפיא גישה  לכספת כגון: מצבים שבהם לאדם יש חובות לבנק ועוד.

pixabay

אם אתם תוהים האם יש אופציה נוספת, כדאי שתדעו כי בשנים האחרונות עולה המודעות לאפשרות של השכרת כספת בחדרי כספות פרטיים אשר מאובטחים 24 שעות ו7 ימים בשבוע. מדובר על חדרי כספות ייעודיים אשר תוכננו במיוחד לצורך שמירה על פריטים יקרי ערך. הם עומדים בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים מאוד מבחינת ההגנה והשירות שהם מציעים.

כל הסיבות לבחור בחדרי כספות פרטיים

כל אדם שמעוניין להפקיד רכוש יקר יודע כי אבטחה היא הדבר החשוב ביותר. בחדרי כספות פרטיים מציגים מנגנוני אבטחה משוכללים מאוד, ביחד עם שמירה אנושית המתבצעת על ידי מאבטחים מיומנים וחמושים שנבחרו בקפידה לתפקיד לאחר שעברו מבחני פוליגרף ומבחני מיון קשים מאוד. מעבר לכך, קיימת בחדרים הללו אבטחה טכנולוגית לרבות מערכות מתקדמות לצורך הגנה ומעקב. כל בעל כספת יקבל  כרטיס קרבה חכם שיזהה אותו על פי תמונות שצולמו קודם מזוויות שונות ונסרקות במערכת חכמה שתזהה אותו, גם בהתאם לתמונות וגם בהתאם לטביעת האצבע שלו.

חדרי כספות פרטיים מצוידים במערכת למדידה של עומסים וכן לנטרול מפגעים שונים לרבות הגנת אש, שיטפונות ועוד. הכספות עשויות מחומרים איכותיים והן עומדות בתקנים המחמירים ביותר.

כמובן שהפרטיות מהווה חלק חשוב מאוד מהעניין. חדרי הכספות שומרים על הדיסקרטיות של שוכרי הכספות. בעלי הכספות נהנים מיחס אדיב ואישי וביקורים ללא הגבלה במתחם, בכל שעה ויום. הכספת היא מחוץ למערכת בנקאית כך שהזהות שלכם תהיה מוגנת וכן הכספת תהיה מוגנת.

אין ספק כי חדר כספות פרטי מהווה כיום את האופציה הבטוחה והאיכותית ביותר עבור כל אדם שמעוניין לשמור את הרכוש היקר שלו ולהנות משקט נפשי.

דילוג לתוכן