מראה עומדת – השתקפות כמו שהשתקפות צריכה להיות

למראות יש תפקיד משמעותי בחיינו, אבל אנחנו לא תמיד שמים לב אליהן. הן נמצאות שם בבית וזה די ברור לנו ומובן שהן שם. אך יש להן תפקיד ברור וחשוב בבית, ולמעשה, מדובר במוצר שאנחנו הכי משתמשים בו.

כאשר מדובר על עיצוב וגם פונקציונליות, מראה עומדת היא מוצר איכותי וחשוב. מיד תבינו מהם היתרונות של המראה העומדת, איך תבחרו אותה נכון ובהתאם למקום בו אתם רוצים שהיא תעמוד ובכלל, למה חשוב שבכל בית תהיה מראה איכותית ומתוחזקת כראוי.

צילום: magic-moments.co.il

מראה עומדת – עולם שלם של יתרונות שנשקפים ממנה

כשמדובר במוצר כל כך חשוב ואיכותי כמו המראה העומדת חשוב להבין את היתרונות שלה על מנת שבאמת תוכלו לבחור אותה נכון ובצורה שמתאימה לכם. רגע לפני שאתם צוללים לבחירה של המראה המתאימה לכם, חשוב שתבחנו את היתרונות המשמעותיים שיסייעו לכם להתאים את המראה לעיצוב החדר, ולצרכים האישיים שלכם:

  • מגוון שימושים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מראות עומדות הוא הניידות שלהן. בניגוד לאפשרויות של המראות התלויות על הקיר, מראות עומדות ניתנות להזזה מחדר לחדר בקלות. תכונה זו מציעה גמישות, ומאפשרת לכם לעצב מחדש או ליישם מחדש עיצוב ללא מאמץ.

  • השתקפות מלאה

מראות גוף מספקות השתקפות מלאה ומאפשרות לכם לראות את כל התלבושת או הגוף שלכם מה שמביא לאופציות טובות יותר לבחון ביגוד. בנוסף לכך, ההשתקפות המלאה גם מביאה עיצוב טוב יותר, ולא רק פונקציונליות.

 

איך לבחור את המראה המתאימה לכם

גודל המראה הוא בסיסי. עבור מראה זו חשוב לוודא שאורך המראה מתאים לגובה שלכם ואתם באמת יכולים לראות את עצמכם באופן מלא בהשתקפות המראה. על המראה להיות פרופורציונלית למידות החדר בו היא נמצאת על מנת שגם לא תשתלט יותר מדי על החדר, או תהיה קטנה מאד בתוכו. מבחינת חומר המסגרת, המסגרת יכולה להיות אלמנט דקורטיבי, אבל היא צריכה להיות גם עמידה. החומרים הם בין עץ ומתכת לפלסטיק. הבחירה שלכם צריכה להיות תלויה בעיצוב החדר ובהעדפות האסתטיות האישיות שלכם כמובן.

החליטו על מיקום המראה בחדר באופן שיסייע לכם גם ליהנות מהעיצוב וגם מהפונקציונליות. למראות שהן עומדות יש לוודא שיש מספיק מקום מסביב כדי שתוכלו לצעוד אחורה ולקבל תצוגה מלאה. כמו כן, בדקו את התאורה באזור כדי להבטיח שהמראה משרתת את מטרתה ביעילות.

 

מראה עומדת רוכשים אך ורק ממקום שמבין במראות

מראות עומדות ומראות לגוף מציעות יתרונות רבים, החל מהשימושיות הפונקציונלית שלהן ועד לעיצוב אסתטי מרשים. בעת בחירת מראה מתאימה חשוב לקחת בחשבון את גודל החדר, גודל המראה, וכמובן את הצרכים האישיים שלכם מבחינת השימוש במראה. מראה עומדת שהינה מראת גוף מצליחה להביא פונקציונליות לגבי איפור, או לבוש, ובכלל לתת יותר אור ברמה העיצובית בחלל החדר.

בחירת המראה הנכונה דומה מאד לבחירת יצירת אמנות. חשוב שהיא תתאים לטעם העיצובי האישי שלכם, שהיא תתאים לכם לשימוש מגוון בהתאם למה שאתם זקוקים וצריכים ובסופו של דבר פשוט תהיה מושלמת בחדר בו היא נמצאת, כמו חלק של פאזל שנמצא שם בצורה מותאמת ומדויקת.

 

חברת מג’יק מומנטס היא מהחברות המובילות בישראל בתחום שיווק המוצרים לבית, ריהוט לבית ועיצוב. החברה נוסדה בשנת 2003, ודוגלת בשירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה. אתם מוזמנים להיכנס כבר כעת ולבחור את העיצוב המתאים לכם.

דילוג לתוכן