מתי יש לשקול טיפול בגלי הלם וכיצד זה עובד?

כאשר הפגיעה הגיעה לשלב הכרוני וכל החלופות האחרות: כדורים נוגדי-דלקת (NSAID’s), זריקות קורטיזון (סטרואידים) ופיזיותרפיה כשלו, והברירות העומדת בפניך הן ניתוח פולשני דע כי יש פתרון אחר ומנצח – טיפול בגלי הלם, החלופה היחידה לניתוח על כל סיכוניו.

הטיפול בגלי הלם נעשה בצורה מבוקרת על ידי מכשיר המפיק גל קצר של אנרגיה השובר את מהירות הקול בתוך הרקמה. כמו כן, מתחוללת מן עכבה אקוסטית בגוף משום שהגוף מכיל כ 60% מים- ובהתאם לזה גלי ההלם ומועברים בהתאמה באמצעות ג’ל. כמו כן, חשוב לדעת כי ניתן למקד את פעולת האנרגיה באזור מסוים או לפזר אותה על שטח טיפול גדול יותר. עוצמת המכשיר קובעת הן את איכות הטיפול והן את התוצאה הסופית. כאשר ההשפעה מורגשת במיידי ובעיקר באזור שבין השרירים לעצמות. כמו כן, הטיפול בגלי הלם אינו פולשני- הטכנולוגיה הבסיסית של הטיפול ידועה ומיושמת כבר עשרות בשנים ובכל הטיפולים במערכת השרירית ו/או השלדית לא נמצאו כל תופעות לוואי ולו הקטנה שבהן.

דורבן ברגל – מטופלים רבים הסובלים מדלקת בכף הרגל או מכאבים עזים ואובחנו כסובלים מדורבן ברגל למעשה צריכים לבדוק את כל כף הרגל על מנת לבטל את החשש לקיומה של דלקת בכף הרגל וכן לטפל ביעילות במוקד או מספר המוקדים של הכאב. בדרך כלל כל כף הרגל כואבת בגין חלוקה שגויה של עומסי היציבה.

בנוסף להעלמת כאבים בכף הרגל הטיפול בגלי הלם מסייע לכאבים בגב התחתון (הידוע כאחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב רוב בני האדם ובכל הגילאים). כאבים מסוג זה נעים על טווח שבין כאבים קלים ובינוניים ועד חזקים, כשרוב הסובלים מהם חווים אותם בעוצמות המשתנות תדיר. כל מי שסובל מכאבי גב יעיד כי הכאבים יכולים להעיב על חיי היומיום באופן משמעותי ולגרום לקשיים רבים: הן מבחינת קשיים בפעולות ביתיות בסיסיות הדורשות כיפוף של הגב או הרמת משקל, הן מבחינת קושי עד לחוסר מסוגלות לעסוק בפעילות ספורטיבית, הן בנדודי שינה, חוסר חשק, אובדן ריכוז מצב רוח ירוד וירידה בדימוי העצמי ועד לכאבים ממושכים הפוגעים בחיוניות הגופנית הכללית ובמערכת החיסונית.

גלי הלם – טיפול בגלי הלם נותן את הפתרון היעיל לטיפול במגוון בעיות כאב שונים ובפרט בכאבי גב. לטיפול חדשני זה תוצאות מוכחות, המפחיתות באופן משמעותי ובמקרים רבים אף מעלימות כליל את כאבי הגב התחתון ואת הקרנות הכאב הנגרמים על ידם לשנים רבות, ויכול להתיר את התלות שבמשככי כאבים שונים.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

דילוג לתוכן