סובלים מג’וקים ונמלים? – הדברה מקצועית ובטוחה לכל סוגי המזיקים ע”י מדבירים מוסמכים

פשפש המיטה – ג’וקים (הנקראים גם תיקנים או מקקים) וכן נמלים, לערוב גורמים לפחד ולטראומה בקרב בני הבית- גדולים וקטנים כאחד. ולכן יש להקפיד דווקא בעונת האביב בחודשים שבהם נעשה חם יותר על מנת למגר את התופעה ולמנוע הישנות בקיץ. ידוע כי החשש מפני מקקים עלול לשתק ולגרום לטראומה ולבהלה בקרב בני הבית- גדולים וקטנים כאחד. איש מאתנו לא היה רוצה לפחד פוביה עם השנים כלפי בעלי חיים זעירים, כדוגמת נמלים וג’וקים שלרוב לא מזיקים, אלא רק מרתיעים ומגעילים.

לפיכך פעולות שונות של הדברת מנע תיצור מצב שבו בעלי החיים הללו לא יהוו מטרד עבורכם וכן לא תיאלצו להתמודד עמם. אך איזו שיטת הדברה  מומלצת ביותר? שיטת הדברה ירוקה או שיטת ההדברה הקלאסית המוכרת לנו? לפני כעשור, כאשר מצאנו מזיקים שונים בבית או בסביבת המגורים- היינו מזעיקים חברת הדברה מקצועית לשם ריסוס והדברת המזיקים וקטילתם. בדרך כלל וברוב המקרים היו מגיעים הביתה מדבירים העוטים בגדי הגנה וחובשים מסכות מגן, הם היו מצוידים בחומרי הדברה המצויים בתוך מכליות ובסופו של דבר היה ברור שאנחנו נצטרף לעזוב את הבית לכמה שעות או ימים, משום שחומרי ההדברה אכן יסייע לנו להיפטר מהמזיקים, ואולם יחד עם זאת הוא חומר מסוכן ביותר המכיל אלמנטים רעילים ביותר. במרוצת השנים נעשו שפע מגוון של ניסיונות מחקריים ומעבדתיים בכל רחבי העולם על מנת למצוא תחליף ראוי ויעיל לפעולת ההדברה הקלאסית. ואכן, ברבות השנים החלה להתבסס פעולת הדברה חדשנית וידידותית הקרויה- הדברה ירוקה או הדברה אורגנית. על פי שיטה זו, חל שינוי עצום גם בצורך בשימוש בחומרי הדברה כימיים, רעילים ומסוכנים- במקומם העדיפה שיטה זו חומרים אורגניים, טבעיים בעלי רעילות מבוקרת ומועטה ביותר. וכך חומרים שרמת פגיעתם על בני האדם ועל סביבתו פחותה באופן משמעותי, בנוסף, שיטת ההדברה הירוקה ביססה את הצורך לבטא תהליך שונה שיעדיף כל אלמנט מעשי רצוי וראוי ובלבד שלא יהיה צורך להגיע לחומרים הרעילים והמסוכנים.

סובלים ממזיקים או מכרסמים? התקשרו כבר עכשיו ואנו נבצע עבורכם פעולות הדברה יעילות ומונעות… גם אנחנו לא רוצים שתסבלו מפחדים וטראומות.

 

המאמר בחסות חדשות bignews

 

דילוג לתוכן