נכסים חדשים באשקלון

קניית דירות בפרוייקטים חדשים באשקלון עשויה להניב לכם יתרונות רבים גם כדיירים וגם כמשקיעים. כדיירים, אתם נהנים מציר מרכזיים , שנחשבים לאחד הרחובות המרכזיים בדרום, כשהוא עמוס בעסקים וחנויות מכל הסוגים. מקומות עבודה קרובים ומשמעותיים. המשקיעים ייהנו משוכרים העובדים במקומות עבודה אלו, כלומר משוכרים יציבים ואמינים. 

השכרה לאנשים עמידים – משתלמת וכדאית: אשקלון היא אחד הלוקיישנים לכך

בתוך העיר אשקלון אתם נהנים מקהל שוכרים מסור ואחראי. כאשר השכונה בה אתם קונים דירה להשקעה קרובה למקומות עבודה ולימודים אתם סוללים את דרככם להשכרה בטוחה. השכונה לב אשקלון היא אחת השכונות החזקות באשקלון מבחינת עבודה גם בשוק הפרטי וגם במשרדי הממשלה ובתאגידים העירוניים.

סמיכות לקומות תרבות ויוקרה: 

מי שמתגורר באשקלון אצל פרויקטים של פרץ בוני הנגב יהנה משפע חיי שגרה תרבותיים ותוססים. כמובן שזה גם כדאי למשקיעים משום שזה מייצר ביקוש עבור שוכרים שמעוניינים להיות קרובים למקומות הללו וליהנות מרמת חיים הכי גבוהה שאפשר.

והדיור? לא מה שחשבתם: זהו לא פתרון התפשרות אלא פתרון דיור יוקרתי ונחשב מאד

אנו מציעים רק דירות יוקרה חדישות לאקסקלוסוביות:

  1. דופלקס – דירה בבניין חדש שזה עתה סוים להיבנות. חלק מהבניינים עדיין בתכנון. הדירה מכילה שתי קומות ולא אחת. בחוץ ההרגשה היא כמו בכל חדר מדרגות אחר, אבל מרגע שנכנסתם הביתה זה יהיה אקסמפלר ממש דומה לנעשה בוילה פרטית, עם 2 מפלסים ומדרגות בתוך הדירה.
  2. פנטהאוס – דירה עם מרפסת שמש. במרפסת השמש ניתן להתקין סגירת חורף וסגירת מרפסת או ליהנות מחלל פתוח ומכיוון אוויר ענק בתוך הבית. אין ערובה לנוף פנורמי, אבל כן יש הבטחה לאוויר צח וטוב.
  3. דירת גן – דירה עם חצר. חלק מהדירות נמצאות על צלע הר ולכן החצר יכולה להיות גן בדירה שהיא בקומה השנייה, וחלק מהבניינים נמצאים על הקרקע, ולכן דירת הגן היא דירת קומת הקרקע.
  4. דירת גג – דירה שנמצאת מעל הקומה האחרונה בבניין עם גג אלטרנטיבי ופרופיל בלגי שניתן לפתיחה נמצא בין אותו גג למעקה הדירה שמחובר לרצפה. הדירה מציעה חדרים בתפוצה גדולה ומרחבים גדולים לדיירים.
דילוג לתוכן