סטרימר לניקוי תכשיטים

ניתן להשתמש בסטרימר לניקוי תכשיטים ופריטים קטנים אחרים. זוהי טכניקת ניקוי חדשה המשתמשת בכוחם של המים כדי להסיר לכלוך ולכלוך מתכשיטים עדינים.

הסטרימר הוא כלי קל לשימוש שניתן להשתמש בו במטבח, בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר בו צריך לנקות פריטים קטנים. כל שעליך לעשות הוא להכניס את הסטרימר לברז או לברז ולתת לו לפעול למשך כ-30 שניות. המים ייצרו זרם סילון חזק שיסיר לכלוך מכל אותם מקומות שקשה להגיע אליהם על התכשיטים שלך.

זהו מנקה תכשיטים שניתן להשתמש בו לניקוי תכשיטים ואבני חן במדיח כלים. הוא עשוי עם רפידה רכה ללא שריטות ובטוחה לשימוש על כל סוגי התכשיטים.

הסטרימר לניקוי תכשיטים קל מאוד לשימוש – כל מה שצריך לעשות הוא להכניס אותו למדיח ולהפעיל אותו. זה ינקה את התכשיטים שלך ללא כל עבודת כפיים שתידרש ממך.

הסטרימר הוא מוצר חדש ומהפכני שיכול לנקות תכשיטים

יש לו את היכולת להסיר לכלוך ולכלוך מתכשיטים מבלי לפגוע בהם.

מוצר חדש זה מהווה חלופה זולה וקלה לשימוש לשירותי ניקיון מקצועיים. זוהי גם אפשרות נוחה יותר למי שלא רוצה להכניס את התכשיטים שלו למים או להשתמש עליהם בכימיקלים.

תכשיטים הם אחד הדברים היקרים ביותר שאנשים קונים. לכן, הם רוצים לשמור אותו במצב מושלם. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי.

לכן יש לנקות את התכשיט באופן קבוע ובזהירות. אבל מה אם אין לך את הכלים או המיומנויות הנכונות?

במקרה כזה אתה צריך סטרימר לניקוי תכשיטים!

סטרימר לניקוי תכשיטים יכול לעזור לך לנקות את האביזרים היקרים שלך ללא כל טרחה כלל. זה יעשה הכל בשבילך וידאג שהתכשיטים שלך יישארו במצב הטוב ביותר!

סטרימר הוא כלי המשמש לניקוי תכשיטים. זהו מכשיר כף יד קטן שמחובר אליו חוט מתכת קטן. ניתן לטבול את החוט הזה במים ואז ניתן להזיז את הסטרימר קדימה ואחורה לניקוי תכשיטים.

הסטרימר משמש בצורה הטובה ביותר עבור תכשיטים קטנים כמו עגילים, טבעות או שרשראות. הם לא ממש טובים עבור תכשיטים גדולים יותר, כי הם לא מסוגלים להיכנס לתוך החריצים והסדקים בסוגים אלה של תכשיטים.

סטרימרים הם דרך מצוינת לנקות תכשיטים. הם בטוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם בכל סוג של מים (חמים, קרים או פושרים).

הסטרימר הוא חתיכת בד ארוכה שנכרכה בחוזקה סביב ליבת מתכת. לאחר מכן הוא ספוג במים וליבת המתכת מחוממת בזרם חשמלי עד שהיא הופכת לאדים. הסטרימר יהיה ספוג במים וכשתשלפו אותו, הלכלוך יירד איתו. תהליך זה לא יפגע בתכשיטים שלך מכיוון שהאדים ייגעו רק בבד ולא בחלקים שלך. למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.e-electric.co.il/

דילוג לתוכן