עורך דין תאונות דרכים

 עורך דין תאונות דרכים הנו סמכות מקצועית לייצג מעורבים בתאונות אלה על מנת שיקבלו פיצויים בעקבות תאונת דרכים או לייצג חברות ביטוח שנתבעו עקב תאונות לקוחותיהם. עורך דין תאונות דרכים מוצלח הוא עורך דין המבוקש על ידי מיטב חברות הביטוח ואשר מיטב הציבור שחווה תאונות דרכים מבקש לזכות בעצתו. על כן, חשוב לבדוק מי הוא עורך דין תאונות דרכים עליו אתם מסתמכים ולוודא שסף הביקוש שלו גבוה ושהוא זוכה לחלק נכבד מאמון הציבור.

ייעוץ משפטי לחברות ביטוח רכב

אין כמו עורך דין המוכר על ידי חברות הביטוח הגדולות כדי לעורר את אמנו של הזקוק לייעוץ משפטי בתחום תאונות הדרכים. עורך די המועסק על ידי החברות הללו חייב להיות עורך דין אשר בקיא היטב, ובקוצו של יוד, בהגדרות החוק באשר לנסיבות התהוותן של תאונות דרכים ובאשר לפירוש המשפטי של השתלשלות האירועים בתאונות עצמו.

גם מילה טובה מלקוח פרטי תוכל לעזור

הרבה פעמים לקוחות פרטיים שטיפלו לבד בתאונות שהם עברו ללא סיוע מהביטוח, תוך מציאת עורך הדין בעצמם – יזכירו אותו בהקשרים חיוביים אם הוא אכן זיכה אותם בהצלחות בדיונים. בתחום כמו עריכת דין בתאונות דרכים אין מחמאות סרק. אם סמכות מקצועית כלשהי זכתה לשבחים מלקוחות סימן שהיא עשתה עבודה טובה באמת.

כיצד בוחן עורך דין תאונות דרכים את התאונה עליה הוא אמון?

הוא יבקש מלקוחו לאסוף כמה שיותר ראיות בזירת התאונה, ואם הלקוח הוא הפגוע, או שכל הנהגים כבר פונו על ידי המשטרה או כוחות ההצלה – הוא יוציא את המידע מצד שלישי כלשהו – למשל נציגי המשטרה שנכחו בשטח, חברת הביטוח של הנהג השני וכד’. עורך הדין יגבש את הראיות וישלח אותן לחוות דעת מקצועית, באמצעותה הוא יבנה את כתב האישום/ההגנה/התביעה הרלוונטיים לטובת הלקוח/חברת הביטוח אותם הוא מייצג.

כיצד טוען עורך דין תאונות דרכים במשפט?

עורך דין מציג את הקייס העיקרי של כתב התביעה/הגנה/אישום (אם מדובר בעורך דין תאונות דרכים שהוא תובע משטרתי) מול השופט תוך ביסוסו באמצעות ראייה מרכזית ומשמעותית. לאחר מכן הוא מחכה לתגובת השופט או תגובת הנגד של צוות התביעה/ההגנה (הצד השני), ועל פיה הוא ממשיך את הטיעון המשפטי בהתאם לכיוון אליו מכוונים הלקוחות הפועלים בדיון. ראה עורך הדין שהוא עומד להיות על העליונה מבחינת צידוק דין? הוא יכוון לכיוון שיציג את לקוחו באור חיובי.

למידע נוסף >> https://elgali-law.com/

דילוג לתוכן