עצמאיים? המאמר הבא בשבילכם!

איזה כיף זה להיות עצמאיים, נכון? אחרי שוויתרתם על עבודה במשרד, הפכתם להיות אדונים לעצמכם. אף אחד לא יכול להגיד לכם מה לעשות ואיך, ולכל התהליך הזה מתלווה איזו תחושה של גאווה. ועדיין, זה לא אומר שהכל הולך לכם חלק ושהדרך לא רצופה באתגרים.

אבל, עם הכלים הנכונים – אתם יכולים להתגבר על כל מכשול שלא יבוא. הכירו את מייבן, תוכנה להנהלת חשבונות לעצמאיים, שיכולה לעשות לכם שקט בכל מה שקשור לפן הפיננסי של העסק.

רוב בעלי העסקים אוהבים להתעסק בתאכלס. הם רוצים לכתוב, לפסל, לעצב, לייעץ, ובגדול – לעזור לאנשים אחרים. ההתעסקות הלוגיסטית של מאחורי הקלעים היא כמו צל. הם אנשי מקצוע, מה להם ולמספרים וחשבונות?

אם אתם מזדהים עם המשפטים האחרונים, המאמר הזה לגמרי בשבילכם!

הפקת מסמכים עסקיים

ביצעתם עסקה עם לקוח: סיפקתם מוצר וקיבלתם תשלום. עכשיו הגיע הזמן להוציא לו קבלה או חשבונית. איך תעשו את זה? האם תשתמשו בפנקס ותמלאו את המסמך ידנית או שתבחרו להשתמש בתוכנה ייעודית?

האופציה הראשונה אמנם נשמעת ארכאית (צריך לגרור איתך את המחברת לכל מקום ולבזבז זמן יקר על אדמיניסטרציה מייגעת אחרי כל עסקה), אבל בעבר – הלא רחוק יש לציין – ככה בעלי עסקים היו מתנהלים. 

מבלי לפגוע באף אחד, זה היה מעגל שלם של חוסר יעילות – מילוי פרטים ידנית, שליחת מסמכים בדואר במקרה הצורך, תיוק ושמירה בקלסר, גריסת מסמכים.

קרדיט: UNSPLASH

תוכנה להפקת חשבוניות באונליין חוסכת לכם זמן וכסף. היא מאפשרת לכם לשלוח ללקוחות מסמכים עד המייל או הוואטסאפ בלחיצת כפתור, מעדכנת את הנתונים הפיננסיים בצורה אוטומטית ושומרת את כל המידע על ענן.

למה לבחור במייבן?

קודם כל, התוכנה הופכת את העסק שלכם לירוק (די לשימוש האינסופי בנייר). תתפלאו אבל יש לזה יתרון גדול, מחקרים הוכיחו שהדורות הצעירים מעדיפים לעשות עסקים עם חברות שמחזיקות באג’נדה סביבתית או חברתית.

בנוסף, יש כאן סיי חזק שהעסק שלכם חדשני ומתקדם, יש לו את מה שדרוש כדי להסתנכרן עם החידושים האחרונים בשוק (ולשרוד בעולם של שינוי מתמיד שמצריך דינמיות מחשבתית).

התוכנה מאושרת לשימוש על ידי משרד האוצר, מגיעה עם פונקציות רבות, וניתן להשתמש בה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. 

הממשק שלה קל לשימוש, לא מצריך ניסיון או ידע קודמים, וחוויית המשתמש אינטואיטיבית, גם במחשב וגם בנייד.

המסמכים העסקיים ניתנים לעיצוב על פי עקרונות המיתוג של העסק שלכם: צבעים, לוגו, חתימה דיגיטלית מאובטחת. היא מתאימה לכל רמות העסקים: פטור, מורשה וחברה בע”מ.

כשהיא נמצאת בכיס שלכם, אתם מחוברים לתמונה הגדולה 7/24. ובסוף שנה, כשתצטרכו להגיש דו”חות לרשויות, כל מה שיהיה עליכם לעשות זה לתת לרואה החשבון שלכם להתממשק עם המערכת.

אין לנו ספק שתוכנה כזאת יכולה לעזור לעסק שלכם לפרוח – מוזמנים לנסות אותה בעצמכם עם חודש ראשון חינם!

 

דילוג לתוכן