פינוי דירה מאגרנות, תכולה, ציוד ופסולת בתל אביב

פינוי דירה מאגרנות תכולה ציוד ופסולת הוא שירות אשר יכול לתת מענה למצבים קשים של הזנחה. ישנם סוגים שונים של פינוי דירות, אך כאשר מדובר בבעיה של אגרנות כפייתית, זוהי בעיה בעלת מאפיינים ייחודיים. ובהתאם לכך יש צורך בחברת פינוי המנוסה בדירות מסוג זה. כמו כל עבודות הפינוי, זו עבודה קשה, אך יש בה גם קשיים בעלי מאפיינים ייחודיים. היא גם דורשת רמה גבוהה של רגישות, זאת מכיוון שאגרנות כפייתית היא לפני הכל בעיה נפשית.

פינוי דירה מאגרנות כפייתית שונה מפינוי רגיל בכמה מובנים. ראשית כל אופי הפסולת שבדירה הוא שונה מדירות אחרות. דירות מוזנחות עשויות לכלול ריהוט ישן וציוד רב שהצטבר שם במהלך השנים. אך אגרנות כפייתית היא לא סתם עומס של חפצים, אלא דפוס התנהגות בו נאספת אשפה של ממש; לעתים אשפה מצחינה שנאספה מהרחוב. כמות האשפה גדולה מאוד, עד כדי כך שאין תנועה חופשית בתוך הדירה. ומעבר לזאת, אופי האשפה יוצר בעיות תברואה. בעיות אלו דורשות התמודדות מיוחדת, והן אף מהוות סיכון לצוות המפנה. כך שזוהי ממש לא עבודה לחובבנים. פינוי דירה מאגרנות תכולה ציוד ופסולת דורש צוות מיומן העושה שימוש בציוד מיוחד.

מעבר לכמויות הגדולות של האשפה, איננו יכולים להתעלם מכך כי זוהי עבודה בתנאים מאוד לא נעימים. לא אחת אנו פוגשים מקרים קשים של אגרנות כפייתית, מקרים בהם אנשים חיים בתנאים של הזנחה קשה. בתוך דירה שכזו עלולים להיות ריחות בלתי נסבלים, מקקים ומטרדים שונים.

צילום: שי פינוי דירה

מה עושים עם האשפה

במצב רגיל של פינוי דירה, בדרך כלל ישנו תהליך מיון של החפצים. כאשר חלקם הולכים לאתרי פסולת, אך חלק גדול יכול ללכת גם למרכזי מחזור ותרומות לנזקקים. אך כאשר מדובר בפינוי דירה מאגרנות תכולה ציוד ופסולת, רמת ההזנחה הקשה בדרך כלל מחייבת לפנות את כל התכולה לאתרי הפסולת.

אשפה מצחינה שהצטברה בערמות בכל חללי הבית, ועל כל הרהיטים, גורמת לריקבון והרס של כל דבר בבית. כך שהסיכוי שיהיה אפשר להציל משהו או נמוך מאוד. סביר להניח כי יש לפנות הכל אל אתרי הפסולת.

חשוב כמובן להקפיד על פינוי מסודר ובהתאם לדרישות החוק. יש לכבד את התקנות של הרשויות המקומיות לגבי פינוי פסולת ותברואה, וגם את תקנות המשרד לאיכות הסביבה. חשוב לעשות את הפינוי באמצעות חברה מקצועית המקפידה על הדברים הללו.

שימו לב כי חברות רבות נרתעות מעבודה בדירות של אגרנים כפייתיים, לכן חשוב לעשות זאת באמצעות חברה המודעת לבעייתיות וערוכה בהתאם.

דילוג לתוכן