צאו למסע מרתק באירופה

העיצוב האירופאי הקלאסי, הרחובות הומי האדם יחד עם הנופים הפסטורליים והמרחק הקצר מהארץ, מושכים ישראלים רבים לא רק לבקר לצורך חופשה קצרה, אלא לבצע רילוקיישן לאירופה. המצב הביטחוני הקשה בארץ, יחד עם המצב הכלכלי והמחירים שרק ממשיכים לטפס גורמים לישראלים להגר, או לפחות לחשוב על השקעה של הכסף שלהם במקום אחר. ישראלים רבים גילו כבר מזמן את הקסם של שוק השקעות הנדל״ן ברחבי מדינות אירופה. בין אם אתם מחפשים לעבור למדינה אחרת, לקנות בית חופשה להתרעננות מהשגרה, או שאתם מחפשים נכס מניב להשכרה במטרה לקבל הכנסה נוספת, השקעות בפורטוגל, באוסטריה, צ׳כיה ואפילו קפריסין ויוון הן משתלמות וזולות הרבה יותר מדירות להשקעה בארץ, ומביאות עימן את הערך המוסף של התרבות העשירה הקיימת במדינות אירופה.

הגשימו חלום ורכשו נכס בפורטוגל

אם השתכנעתם והחלטתם שאתם מעוניינים להשקיע ואתם מחפשים את המדינה הנכונה, כדאי שתשימו עין על פורטוגל. פורטוגל נהייתה מדינה חביבה על ישראלים – הקרבה לים הפתוח והחופים היפהפיים יחד עם המגוון הרחב של האוכל המעולה והשווקים הצבעוניים מזכירים להם את האווירה הים תיכונית של הבית, אבל במחירים נוחים יותר. דירות למכירה בפורטוגל מגיעות גם כן בשלל צורות. ברחבי פורטוגל, בין אם אתם מחפשים נכס בליסבון או בעיר אחרת, תוכלו למצוא קרקעות ריקות לבניית נכס חדש לגמרי, בתים כפריים עם שטחים רחבים, בנייני דירות חדשים או ישנים הנועדו לשיפוץ ובתי קרקע מרהיבים, במחירים משתלמים ביותר. אבל איך תדעו בדיוק איזה סוג נכס הכי מתאים לכם? ואיך תוכלו למצוא אותו ולוודא שהוא באמת מתאים לכם, בעודכם נמצאים בארץ? בדיוק בשביל זה, כדאי לכם לשקול עבודה עם חברה מובילה לשיווק ותיווך נכסים.

אל תעבדו לבד – היתרונות של חברת השקעות נדל״ן

חברה המתמחה בהשקעות ויזמות נדל״ן עושה בשבילכם את כל העבודה. החל מאיתור פרויקטים בעלי ערך, וכלה בהערכת שווי הנכס והכדאיות שבהשקעה, חברה לתיווך נכסים מאגדת עבורכם את כל המידע שתצטרכו לקראת ההשקעה הבאה שלכם. במידה ואתם מחפשים נדלן בליסבון להשקעה, או בוינה שבאוסטריה, ואולי אפילו בארצות הברית, פנייה אל קוואנטום נדל״ן תרחיב עבורכם את האפשרויות. קוואנטום נדל״ן עובדת רק עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, על מנת שאתם תוכלו לקבל את הנכס המושלם עבור ההעדפות שלכם, המחיר שאתם מוכנים להשקיע, וכמובן, פוטנציאל הרווח הגבוהה ביותר שתוכלו להשיג עם הפרמטרים הללו. קוואנטום נדל״ן מלווים אתכם להצלחה – המשקיע זוכה ליחס וליווי אישי ומקיף, זמינות גבוהה ועדכונים תכופים בכל שלב ושלב של ההשקעה, אז בואו להיות בעלי נדל״ן בחו״ל! פנו עוד היום וקחו צעד אל עבר העתיד שלכם.

דילוג לתוכן