קבלן שיפוצים לשדרוג ושפור חזות הבית ואיכות החיים באמצעות שיפוץ מוקפד

כאשר מדברים על עבודתו של קבלן מוסמך או קבלן שיפוצים ברמת השרון רשום בפנקסי הקבלנים- למעשה מתכוונים לכל עבודות הגמר המתנהלות בפרויקט הבנייה. קבלן השיפוצים אמנם אינו רשום כקבלן הרשאי לבנות שלד לבניין, אך מעבר לכך הוא בהחלט יכול לבצע כל עבודת גמר: שיפוץ כללי, בניית עבודות גבס ועיצובן, החלפת חדרים רטובים או שיפוצם, עבודות אינסטלציה, עבודות טיח וצבע, עבודות חשמל שאינן דורשות אישור או ביצוע של חשמלאי מוסמך וכמובן עבודות נגרות קלות.

חשוב מאוד לקבוע עם קבלן העוסק בתחום השיפוצים ושעובד בשיתוף פעולה עם קבלני משנה כמו למשל: חשמלאי מוסמך, מודד מקצועי או כל גורם נלווה בעת הצורך בשעת העבודה הרלוונטית. אולם, הקבלן שיפוצים מבצע למעשה את תכנון שיפוץ המבנה, לאחר שהוא כבר בנוי. אך במקרים רבים, הקבלן שיפוצים בדזינגוף מוזמן לאחר שנים של שימוש במבנה, על מנת לחדש אותו או לתקן את חלקיו. לפיכך, חשוב מאוד להבין בדיוק מיהו הקבלן שיפוצים שעומד מולכם, שכן במקרים רבים מדובר בבית פרטי או במבנה עסקי מאויש. עבודות השיפוצים יהוו מטרד ותקופה שאינה נוחה לשהות במבנה, ולכן חשוב מאוד שקבלן השיפוצים ישים דגש מרכזי על עמידה בלוחות זמנים. עמדה בלוחות זמנים תהווה בסיס לביטחון מתי העבודה מתחילה אך גם מתי היא מסתיימת בדיוק! לא פעם אנו שומעים בתקשורת על סיפורים שבהם קבלן כזה או אחר התחיל את עבודתו, אך נאלץ בזדון או מבלי להתכוון להפסיק את העבודה באמצע, לוחות הזמנים שובשו והלקוחות נשארו עם בית שלא ראוי למגורי אדם השרוי בתוך ערבוב של מלאכת שיפוץ. בנוסף, מכיוון שמלאכת השיפוץ לרוב כוללת חוזה התקשרות בין הלקוח לבין הקבלן שיפוצים ביחזקאל קזז בלבד ללא מעורבות של רשויות או היתרים מטעם גורמים רשמיים, הרי שחשוב מאוד לבחור קבלן שיפוצים מוסמך, מנוסה ועתיר וותק במלאכתו על מנת שיוכל הוא להעניק ייעוץ מקצועי ומיומן, ידע לבחור בין מגוון אפשרויות קיימות לצורכי הלקוח ולפי העדפותיו ויכולתו הכלכלית. לבסוף, בסיום חוזה ההתקשרות הראשוני חובה לזכור כלל מרכזי: הראשון הוא כתב התחייבות לכל עבודה שבוצעה. לעתים קרובות יש צורך בתיקון נוסף, בחזרה על פעולה כמו איטום או צבע מבלי תשלום נוסף.

מתכננים פרויקט של שיפוץ ושדרוג לבית או לעסק שלכם? מחפשים קבלן שיפוצים באם המושבות מוסמך, מיומן ומומלץ? בחברתנו צוות מומחים בתחום השיפוצים המכיר את מגוון עבודות השיפוץ על בוריה, מנוסים ומקצועיים, ובעלי ידע רחב בתחום השיפוצים.

דילוג לתוכן