קשירות – טיפים מהמומחים למתחילים

כמו הרבה פעילויות הקשורות למין בכך שאין באמת דרך אחת נכונה ליהנות ממנו. יש זוגות שהם יחסית וניל ברוב הזמן, אבל מאוד נהנים לתבל את הדברים בכיסוי עיניים ובזוג אזיקים פרוותיים מדי פעם. אחרים בסופו של דבר גדלים לאמץ את כל מה שקשור ל- BDSM עד למסכות עור, הצלפות משחקי תפקידים.

כל האנשים האלו התחילו מאיפשהו. במילים אחרות, כמה רחוק תגיעו תלוי במה שמושך אותך ובן הזוג שלך. העצות הבאות אמורות לעזור לך בכל תהליך הגילוי, החל מהעלאת הנושא מלכתחילה ועד למידת מה שאתה הכי אוהב.

גשו לנושא עם שותף או שותפה  מהימנים.

סקס קשירות נהדר מצריך אמון, וסביר להניח שלא יהיה לכם את זה עם המאצ’ אחרון מטינדר (אתם גם לא תשלפו ויברטור בסקס הראשון) . למתחילים בן זוג או בת זוג מהימן למשחק ארוך טווח מתאים הרבה יותר. בדרך כלל הכי קל להתחיל עם כמה רמזים מחודדים להמשיך משם.

מילה בטוחה

לא משנה היכן אתם מחליטים להתחיל בסקס קשירות , חשוב לבסס מילה בטוחה. כפי שאתם יכולים לדמיין, ויתור על השליטה  למישהו אחר – אפילו בן זוג אהוב – דורש מידה עצומה של אמון. הידיעה שניתן לעצור הכל בלי שאלה במילה אחת בלבד היא חלק גדול מהשחרור. על שניכם להרגיש בנוח להציע הצעות לאן לקחת גם את המשחק שלכם.

בסופו של יום, סקס קשירות  נהדר היא משהו שתוכלו לשחק בכיף ברגע שתקלטו את העניין. התחילו להתנסות תוך כדי תנועה, אל תפחדו להיות דמיוניים ויצירתיים. אתם עלולים להיות מופתעים לטובה ממה שתגלו  על עצמכם (או על בן / בת זוגך)!

אנו מציעים לשלב גם בחוויה מינית ויברטורים, ויברטור יניקה, טבעות רטט ועוד אביזרי מין להעשרת החוויה. 

דילוג לתוכן