שאלות נפוצות הקשורות לניתוח הגדלת חזה

חלק מהנשים נולדו עם חזה קטן ושטוח באופן טבעי והוא לא מספק את הקימורים הרצויים למבנה הגוף שלהן. משום שתלי חזה מוסיפים נפח במיוחד לחלק העליון של החזה, הגדלת חזה היא דרך אופטימלית להוסיף נפח וקימורים לצללית שלכן, מה שבהכרח יגרום לכן להרגיש הרבה יותר חושניות ונשיות. אף במידה והמטרה שלכן היא לעלות לגודל קאפ מסוים, למלא חולצת ביקיני, ואף במידה והמטרה שלכן היא סתם לקבל קימורים בבגדים היום יומיים שלכן, ניתוח הגדלת חזה עשוי להעניק לכן את המראה החדש שאתן כל כך רוצות בו. מכיוון שהנושא ממש מרתק, פשוט תמשיכו לקרוא, ותלמדו על היבטים חדשים על הגדלת חזה, שבוודאי היו זרים לכם עד עכשיו.

 

האם הגדלת חזה מומלצת לנשים שחלו בסרטן השד?

סרטן השד הוא מחלה שקשה מאוד להתמודד עמה, גם פיסית, וגם רגשית, וכריתת שד, למרות שהיא יכולה להציל חיים, עשויה להשאיר אישה שתרגיש כמו קליפה של עצמיותה לשעבר. הגדלת חזה או לחלופין שחזור חזה לאחר כריתת השד, שאפשרי לבצע באמצעות רקמת הגוף של האישה עצמה או שתל סיליקון או מי מלח, יכולות לשקם את השדיים ולעזור לחולות סרטן ולניצולות להרגיש שוב כמו עצמם. 

האם הגדלת חזה יכולה לבצע איזון שדיים שאינם סימטריים לכדי אופן טבעי?

הגדלת חזה יכולה לבצע איזון שדיים שאינם סימטריים לכדי אופן טבעי . לכל הנשים יש מידה מסוימת של חוסר סימטריה בחזה שלהן,  אך עבור חלק מהנשים ההבדלים במידות החזה שלהן כה בולטים שזה מקשה על קניות של חזיות ובגדי ים, וההבדלים עשויים להיות בולטים בלבוש. הגדלת חזה היא דרך נפלאה לאזן שדיים לא אחידים באופן טבעי לנשים. בשל העובדה שאתן יכולות לבחור גודל שונה של שתל חזה, צורה ופרופיל שונה לכל חזה, הגדלת החזה יכולה לאפשר לכן סוף כל סוף לקבל חזה בהתאמה שווה שמשתלבת היטב בחזיות, בגדי ים וביגוד.

האם כדאי לבחור בתהליך של הגדלת חזה לשם שיקום חזה עם תהליך ההזדקנות או בתום לידה?

מן הסתם, כדאי לבחור בתהליך של הגדלת חזה לשם שיקום חזה עם תהליך ההזדקנות או בתום לידה – כולכן בוודאי יודעות שהריון יכול לגבות מחיר על גופכן, במיוחד על השדיים שלכן. בדרך כלל, אימהות מסיימות עם חזה נפול ונפח מופחת, במיוחד אם אתן מניקות את התינוקות שלכן. ואפילו נשים שאין להן ילדים מבחינות בשינויים דומים בחזה שלהן כאשר כוח הכבידה משתלט ככל שהן מזדקנות. הגדלת חזה היא דרך מצוינת להחזיר את הנפח שאבד לשדיים ולגרום להם להיראות צעירים יותר ומושקעים יותר.

לאיזה עובדה של הגדלת חזה כדאי שתתוודעו?

כדאי שתתוודעו לעובדה של הגדלת חזה שתיהנו מגודל גוף פרופורציונלי יותר – שתלי חזה יכולים לעזור לגוף שלכן להיראות פרופורציונלי יותר. נשים שיש להן ירכיים גדולות יותר ושדיים קטנים יותר עלולות להרגיש שהגוף שלהן נראה לא מאוזן או כבד בתחתית. ביצוע הגדלה ליצירת חזה גדול יותר יכול לעזור לחזה שלכן להיראות מאוזן וסימטרי יותר.

דילוג לתוכן