שאלת עלות מול איכות מול אולמות אירועים שמציעים בוק לבת מצווה בחבילת צילום

בת מצווה הינו שלב חשוב בחיי כל נערה, על פי היהדות זהו מעבר בין הילדות לבגרות בו היא לוקחת על עצמה יותר אחריות למעשיה כמו אצל אדם בוגר. וכשעולה שאלת הבוק נשאלת השאלה מה המחיר ומה ירכיב את האלבום?

טווח המחירים בבחירת צלם תלוי בכמה גורמים כגון: איכות הציוד, ניסיון הצלם,מה כולל הבוק? האם יש עוד אנשי מקצוע המעורבים בעיצוב הבוק? ולכן כל צלם מחליט על מחיר על פי הגורמים שנמנו כאן.

הטעות הנפוצה: להסתמך על צילום על מי שהסתמכת על האוכל

דוגמא למצב נתון שיש לתת עליו את הדעת הוא שישנם בעלי אולמות אשר ברצונם למשוך קהל מפרסמים במדיה שמי ש”סוגר” אירוע אצלו מקבל גם צלם לאירוע ואפילו לבוק בת מצווה. אבל ויש אבל… צריך לבדוק מה בדיוק כלול בעסקה עם הצלם, כדי שלא יהיו אי הבנות. כי יתכן שהוא צלם מתחיל ונותן מחיר נמוך מהמקובל וזה בסדר אך זה צריך להיות שיקול בהחלטה שלכם.

לפעמים הזול עולה ביוקר (לצילום אין קשר לנאמר בכתבה). צילום: מישה ווגול, פיקסלס

לרוב צלמים אלו מקבלים שכר קבוע ומאוד נמוך מבעלי אולמות והתוצאה בהתאם אבל, באותו רגע כאשר סגרתם אולם ב30 אלף שקל, להפקיד בידיהם צילום נראה פחות מפחיד ויותר בטוח כי מה כבר יכול להיות, שלא תפלו במלכודת הזו ותאבדו את הכי יקר – זכרונות.

בחרו צלם לבת מצווה בצורה חכמה ומשכילה, תסתמכו על אינטויציה ולא תשכחו לבדוק פרטים בקור רוח, חוזה והכתוב בו כל מה שנאמר, הכל כלול בסוף עולה יקר יותר, אין ארוחות חינם וכך גם בצילום, תשאלו שאלות, אל תפחדו להיות נודניקים, אתם אלו שמשלמים ואתם אלו שמחליטים.

והכי חשוב שיהיה במזל טוב!

דילוג לתוכן