שטיחים לחדרי ילדים – כך תעצבו נכון

שטיחים לחדרי ילדים – כך תעצבו נכון

כדי לוודא שהשטיח שלך הוא לא רק פיסת קישוט, אלא יש לו גם מטרה פונקציונלית, עליך לשקול את הגורמים הבאים:

גודל: אם ילדכם עדיין בעריסה או במיטת הפעוט שלו, שמרו על גודל השטיח מתחת ל-1.5 מטרים. אם ילדכם מבוגר וגדל מעל העריסה או מיטת הפעוט שלו, אז תוכלו ללכת על שטיחים גדולים יותר בגודל של עד 2 מטרים.

צבעים: צבעי השטיח שלכם צריכים להיות ניטרליים כדי שלא יתנגש עם רהיטים אחרים בחדר. אתה יכול לבחור בין שחור ולבן, חום, בז’ ושזוף כדי ליצור ערכת צבעים הרמונית שטיחים לחדר הילדים שלך.

חומר: כדאי לבחור שטיחים מחומרים טבעיים כמו צמר או כותנה כפי שהם

תשקיעו בילדים שלכם בשטיח מעוצב ונוח

שטיח הוא חלק חשוב בחדר הילד. זה יכול ליצור או לשבור את המראה והתחושה של החדר. אם אתם רוצים לעצב את חדר ילדכם עם שטיח, אז כדאי לחשוב כיצד השטיח ישלים את שאר מסגרת החדר.

ישנם סוגים רבים ושונים של שטיחים שניתן להשתמש בהם בחדרי ילדים – מצמר ועד שטיחי כותנה, משטיחי שטח ועד ראנרים ואפילו שטיחים. סוג השטיח שתבחר יהיה תלוי באיזה מצב רוח תרצה שיהיה בחדר של ילדך – בין אם הוא מזדמן או רשמי.

תהליך העיצוב של חדר ילדים דומה לזה של כל סוג אחר של פרויקט קישוט בבית. כדאי לשקול אילו צבעים הם כבר

תעצבו את החדר בהתאם לצבעים שלו

שטיחים לחדרי ילדים הם חלק חשוב מאוד בחדר. הם יכולים לגרום לילדים להרגיש בטוחים ונוחים. אבל, אם אתה רוצה לוודא שהשטיח שלך לא רק פונקציונלי אלא גם נראה טוב, הנה כמה טיפים כיצד תוכל לעשות זאת בצורה נכונה. הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון הוא גודל השטיח והאם הוא יתאים לחדר או לא. אם זה לא מתאים לחדר, אז אולי תצטרך להיפטר מאחד הקירות כדי שהוא ישתלב שם.

לדברי מעצבי פנים, השטיחים צריכים להיות בערך 1/3 משטח הרצפה ויש למקם אותם לפחות שלושה מטרים מכל קיר. זה נותן מספיק מקום לאדם להסתובב בלי למעוד על שום דבר או להיתקל

דילוג לתוכן