תהליך השתלות שיניים במדינת ישראל

תהליך השתלת השיניים הוא די פשוט אם יש לך את הכלים והחומרים הנכונים. תהליך זה הוא בדרך כלל זול, כאשר עלות החומרים היא רק כ-400 דולר למטופל.

בהליך של השתלת שיניים, מכשיר עמיד בצורת שן המכונה השתלת שן מונח לתוך עצם הלסת של האדם כדי לאבטח שן שנעקרה. לאחר מכן הוא מספק תמיכה לשקע החדש שנוצר על מנת לאפשר צמיחת רקמת גרמית סביבו.

הדרך הקלה ביותר לדעת אם אתה צריך שתל או לא היא על ידי בדיקת הפה והשיניים שלך לאיתור סימני בלאי. אם מתגלים סימנים, ייתכן שהגיע הזמן להשתלה.

השתלת שיניים היא פתרון פרקטי להחלפת שיניים חסרות. עם זאת, אין תהליך שניתן לעקוב אחר השתלת שן בגוף האדם.

תהליך השתלת שיניים אינו קל. על גוף האדם לעבור מספר ניתוחים על מנת להשתיל שן, ולוקח כשנתיים להשלים את התהליך. המשמעות היא שהמטופלים צריכים לבלות את השנתיים האלה עם כאב ואי נוחות.

בעזרת סיוע בינה מלאכותית, רופאי שיניים יכולים לעבור את כל התהליך של השתלת שן מהר יותר ובדיוק רב יותר מאי פעם. הם יכולים להשתמש בתוכנת מידול תלת מימד ותוכנת CAD כדי לעצב את השתלים בעצמם כך שהם לא יצטרכו לטפל בהם לאחר הניתוח כמו קודם, כי זה כבר לא משהו שאתה יכול לעשות ביד.

שתל דנטלי הוא בורג טיטניום הממוקם בתוך עצם הלסת כדי לספק תמיכה לשיניים מלאכותיות. התהליך מתחיל בייעוץ, כאשר המטופל דן בהיסטוריה של בריאות הפה שלו, הכוללת בדרך כלל דברים כמו מחלות חניכיים וריקבון.

תהליך השתלת שיניים מחולק לשלושה שלבים:

– שלב 1: הכנה והליכים כירורגיים

– שלב 2: הנחת שתל וריפוי

– שלב 3: שיוף, ליטוש, גימור ושיקום השן הטבעית.

חשוב לדעת שאם השן שלך נשברת או נושרת לפני שנקבע לך ניתוח, זה יעכב את הטיפול שלך עד שישה חודשים.

תהליך השתלת שיניים הוא תהליך מסובך, ובמאמר זה, אנו נותנים לכם סקירה מהירה של מה זה כרוך. נדבר גם על שלושה סוגי השתלות שיניים עיקריות

סוג שתל 1:

מושתל לתוך העצם ללא כל תמיכה מסביב

שתל סוג 2: מושתל עם השתלת עצם (בדרך כלל מהמטופל) כדי לספק תמיכה לשתל

שתל סוג 3: מושתל עם השתלת עצם ותמיכה מסביב בגשר או בתותבת קבועה.

תהליך השתלת השיניים כולל הסרת שן, חלק קטן מעצם הלסת ועצם מסויימת מירך המטופל. לאחר מכן השתל מוכנס לחלל הריק.

שתל דנטלי משמש לתמיכה בשיניים חסרות או שאינן במצב מספיק טוב לקיבוע בשיניים טבעיות. שתל דנטלי יכול לשמש גם כדי להחליף שן אחת או יותר חסרה או שבורה על ידי יצירת גשר בין שתי שיניים שנמצאות אחת ליד השנייה.

החלפת שן חסרה אחת או יותר בשתל דנטלי היא אופציה למטופלים שעברו עקירות מרובות מכיוון שהיא יכולה לסייע בשמירה על המראה הטבעי שלהם תוך תיקון פניהם והימנעות מעקירות נוספות

תהליך השתלת שיניים הוא ניתוח המחליף שיניים חסרות.

השלבים הראשונים של התהליך הם קבלת אבחנה, המאפשרת לרופא לקבוע אם אתה כשיר להשתלה. אם כן, אז ניתן להכניס שתלים תוך כשעה בלבד. השלב השני הוא שהמנתח של המטופל יכין את העצם והרקמות בלסת שלך לקבלת השתל על ידי נטילת ביופסיה כירורגית (הסרה של חתיכת עצם קטנה מהלסת שלך). לאחר מכן, יש השמה ולאחר מכן שיקום. ברגע שאתה מתרגל לשתל, אתה צריך רק טאצ’-אפים כל שלוש שנים בערך.

שתלים טובים מכיוון שהם עוזרים להפחית דלקות וכאבים וכן משפרים את התפקוד והמראה. הם גם עוזרים למנוע הישנות של מחלות חניכיים כמו דלקת חניכיים וחניכיים למידע נוסף היכנסו לאתר של אנדטיקה סמייל.

דילוג לתוכן