אתם עושים היום שיפוצים בבית ורוצים להיות בטוחים שהאיטום יהיה מושלם? אתם לגמרי צודקים, כי איטום שלא עשוי בצורה טובה עלול לפגוע באיכות החיים שלכם. איך לבחור חומרי איטום נכון ולמה חשוב לשים לב? הכול במאמר שלפניכם. 

איך לבחור חומרי איטום נכון – מה בעצם אנחנו אוטמים? 

כדי שנוכל לענות על השאלה איך לבחור חומרי איטום נכון, צריך לדעת ולהגדיר מראש מה אוטמים. מה שהרבה אנשים לא יודעים על איטום, למשל, זה שיש הבדל בין איטום של חדרים רטובים כמו שירותים או אמבטיה ובין איטום של חדרים יבשים. בנוסף, כדי לדעת איך לבחור חומרי איטום נכון, צריך להתחשב גם בשאלה האם מדובר על חומרי איטום לקיר בטון? או שאולי מדובר על חומר איטום לגבס? כל הנתונים האלה ישפיעו על ההחלטה באיזה חמורי איטום נשקיע ולכן יש להתייחס לכך מראש. 

האם המחיר צריך להשפיע על ההחלטה? 

התשובה היא בהחלט כן. העניין הוא שבין אם אתם מחפשים פתרונות של בידוד תרמי ובין אם אתם מחפשים חומרי איטום שונים, אתם תראו שיש גם מחירים משתנים. לכן עולה השאלה: האם זה באמת הכרחי לשלם הון עתק על חומרי האיטום שאנחנו קונים? והאם, במידה ותבחרו את חומרי האיטום הכי יקרים שיש היום בשוק, זה אומר בהכרח שהם גם יהיו יותר טובים? זה לא לגמרי כך. אומנם כמעט תמיד יש קשר בין האיכות ובין המחיר, אך ניתן למצוא היום גם פתרונות בידוד תרמי במחירים נוחים יותר. 

איפה כדאי לקנות חומרי איטום טובים? 

כמובן שאפשר להבין את ההתלבטות שלכם לגבי השאלה הזאת, כי יש היום שלל חברות שמהן תוכלו להזמין את חומרי האיטום הדרושים לכם. יחד עם זאת, לא בכל מקום תמצאו את הטוב ביותר. אם אתם מחפשים חברה מובילה בתחום ואם אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות, חברת מלגול היא בחירה טובה. חברה זו מביאה איתה ניסיון של שנים בכל מה שקשור למוצרי איטום שונים, אז למה שתתפשרו על פחות מזה ולמה שתפנו אל חברה שאינה מספיק מוצלחת?

דילוג לתוכן