מה צריך לדעת לפני שמזמינים ביובית?

אם בעבר לתקלות אינסטלציה קטנות כמו פתיחת סתימות תמיד ניתן היה להזמין אינסטלטור שיידע לחץ אותנו מהצרה, היום כאשר יש לנו בעיה מורכבת כשם פתיחת סתימות שורשים בביוב יש כלים מקצועיים המסייעים לנו ואחת מהם היא – הביובית!

אינסטלטור בתל אביב – אלו השואלים מהי ביובית נסביר כי ביובית היא משאית גדולה או קטנה (בהתאם לצורך) בעלת מיכל וצינור שאיבה, שבאמצעותם ניתן לשאוב ולרוקן לגמרי את קווי הביוב. כמו כן, משאית הביובית שואבת את כל נוזלי הביוב שצפים על פני השטח, וכך השטח נשאר נקי לאחר השאיבה, ותוך זמן מה, האוויר יגרום לריח הרע להתפוגג. הצינור שואב את נוזל הביוב אל המיכל במהירות וביעילות, ולא משאיר שום טיפת נוזל. גם בור הביוב, יוותר נקי לאחר השאיבה, ממש כמו בור חדש.

לביובית יש שתי שימושים עיקריים: השימוש הראשון- הוא לשאיבת מי ביוב. השימוש השני- הוא לשטיפה יסודית של קו הביוב. במצב שטיפה, ממלאים את המיכל במים, והצינור מתיז את המים בעוצמה רבה לתוך קו הביוב. כאשר יש הצטברות של לכלוך בצינור, זרם המים החזק, גורם לכלוך הדבוק בדפנות הביוב, להיפרד מדפנות הצינור, ולזרום בצורה חלקה בתוך צינור הביוב.

הביובית מספקת עזרה ראשונה לכל בעיית ביוב- צינור הביובית שואב בעוצמה גבוהה, ולכן הוא מצליח גם לשאוב ענפים, עלים, ולכלוכים, ושכבות שומן שהצטברו בתוך הביוב. זו הסיבה, שלאחר השאיבה גם הרצפה תהיה נקייה לגמרי מנוזלי הביוב, אך גם הבור נקי לגמרי, משום שצינור הביובית שואב פסולת ולכלוך שאי אפשר היה לשאוב בדרך אחרת, ומעיף את כל השכבות שהצטברו במהלך השנים בדפנות הבור. כאשר אתם מזמינים חברה המספקת שירותי ביובית שתהווה עזרה ראשונה ושתפתור לחלוטין את בעיית נזילת הביוב בטווח המהיר, ותשאיר לכם שטח נקי, ואוויר נקי ונעים לנשימה, אך הביובית איננה פתרון לטווח הארוך. כאשר יש נזילות וסתימות חוזרות ונשנות, כדאי לכם להיעזר בצוות חברתנו שיעזרו לכם לגלות מה מקור הבעיה, ולבצע במקצועיות פתרונות ארוכי טווח, כמו ניקוי קווים, החלפת שוחת ביוב, החלפת כל התשתית ביוב, ועוד.

צי הביוביות בחברתנו מצוידות במיטב הטכנולוגיות והמכשירים המיועדים לטיפול בתקלות מעין אלו. אנו מציעים לכם את שירותי צי הביוביות שלנו בפריסה ארצית. בכל מקרה של תקלה בתחום זה, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר על מנת שנוכל לטפל במקור הבעיה ולהביא אותה לפתרונה בהקדם האפשרי. אנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי על מנת לספק את הפתרון המקצועי שצריך.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

דילוג לתוכן