טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם

אתם בוודאי מקבלים לאט לאט את העובדה שאתם הולכים לחודשים קודרים יותר, ועם זה, ירידה בלתי נמנעת בטמפרטורות. חשבונות האנרגיה הביתיים שלכם בעלי הנטייה לעלות במהלך עונות הסתיו והחורף, בעוד שאתם מפעילים את החימום, משתמשים במייבשי כביסה בתדירות גבוהה יותר ושומרים על אורות דולקים לפרקי זמן ארוכים יותר.

בשביל המון בני אדם, תחילת עונת החורף פירושה להסתגר בבית, לספור בסבלנות את השניות לאחור עד שתחזור יותר שמש וטמפרטורות חמות יותר. ולמי שנוקט בגישה דמוית תרדמת בעונת החורף, אין זמן טוב יותר לתת לביתכם מתיחת פנים מאשר לעונת החורף. ברם, אתם ממש לא צריכים להשקיע בשיפוץ גדול על מנת להפוך את הבית שלכם למחבוא נוח מהקור. באמצעות מעצבי פנים ומומחים מובילים אחרים בתעשייה, יש בידכם את כל מה שאתה צריכים, כדי להפוך את הנכס שלכם לחלל נעים שתהיו להוטים להעביר בו את החורף. מן הסתם, כדאי שפשוט תמשיכו בקריאה מהנה, ובה תיווכחו בכמה עובדות חדשות על תנורי חימום מעוצבים לבית, כמו כן, נציג בפניכם 5 טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם.

 

שלבו בסלונכם תנור חימום בעיצוב מודרני

והנה הוא הטיפ ה- 1 מתוך 5 טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם, בדמות של תנורי חימום מעוצבים לבית – פתרונות תנורי חימום מעוצבים לבית, כוללים גופי חימום ייחודיים מזכוכית מחוסמת, כאשר הם מפיצים חום מפנק המדמה את קרני השמש. העיצוב המדויק והנקי, בטיחות ונוחות השימוש והחיסכון בחשמל, הופכים את תנורי החימום הללו לסוג של פתרון החימום המושלם לכל חלל בדירה ובמקלחת, בעונת החורף ובכל שאר עונות השנה. מדובר אודות הפתרון האופטימלי לחימום חללים בכל מיני גדלים בנכס ובמשרד והוא בייחוד מתאים לדרישות חימום חדרי ילדים. תנורי חימום אלו מפיצים חום שמש נעים ומפנק וממש לא מייבשים את האוויר במקום. כמו כן, בתור פריט איכותי ומעוצב הניתן לתלייה, הם לא תופסים מקום על רצפת החדר ומשדרגים את המראה והאווירה בכל חדר ובסלון.

בחרו תריסים ווילונות מתאימים

ובאשר להיבט של הטיפ ה- 2 מתוך 5 טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם, כי אז יש מקום של כבוד לתריסים ולווילונות – תריסים ווילונות לא משמשים אך ורק למתן אור בחלל, הם עשויים לשמש גם בשביל לשלוט ביעילות על הטמפרטורה. תריסים או תריסים ונציאניים מעץ הם נפלאים לשם שמירה על החום, וזאת משום שהחומרים לרוב עבים יותר ומהווים בעצם מחסום בין החלונות לחדר. עץ הוא גם מבודד טוב באופן טבעי, שמסייע לשמור על טמפרטורת הפנים נוחה וחמה. באם אתם בוחרים בתריסים או בווילונות בד, עדיף חומר עבה יותר כמו האפלה שחוסם גם את אור השמש וגם את הטיוטה. 

הוסיפו בחלל החדר צמחים ידידותיים לגידול ביתי

ובנוגע לנושא של הטיפ ה- 3 מתוך 5 טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם, נתרכז כעת בתחום של צמחים ידידותיים לקור – אמנם עונת החורף היא בדרך כלל לא זמן מצוין לגינון, אבל הכנסת גזרי צמחים ידידותיים לקור, כמו לדוגמה – הולי, אשוח כחול או אמנון, או לחלופין אלמנטים טבעיים אחרים, כדוגמת – אצטרובלים לתוך הבית יכולה לפנק כל חדר ברגע – בפרט בעוד שהם משולבים עם נר חגיגי עבור חום ואור נוסף. הוספת אלמנטים טבעיים מעניקה למקום חמימות דקורטיבית. שימוש אפילו באלמנטים טבעיים קטנים עשוי לתת לקישוטים הקיימים דחיפה עם מראה ייחודי.

קנו שטיחים שעושים את כל ההבדל

בבחינת הטיפ ה- 4 מתוך 5 טיפים לעיצוב סלון מודרני לחורף נעים ומחמם נציין כי שטיחים עושים את כל ההבדל – התחושה של רגליים יחפות על רצפה קרה יכולה לגרום לכל אחד לשנוא את החורף. אם אתם להוטים לעקוף את התחושה הכול כך שכיחה – והמאוד לא נעימה הזו, תנסו לכסות כל חלל ללא שטיח בבית שלכם בשטיחי קטיפה כדי לעשות את הדברים קצת יותר נוחים. אתם יכולים לשפר באופן דרסטי את תחושת החמימות הכללית ואת החמימות הפיזית בפועל של החדר שלכם על ידי הכללת שטיחים.

תשקיעו בבחירת התאורה

והנה הטיפ האחרון מאתנו עבורכם, תשקיעו בתאורה – אם אתם רוצים לגרום לבית שלכם להרגיש נעים יותר במהלך ימי החורף הארוכים האלה, אין זמן כמו ההווה לשדרג את התאורה בבית. באמצעות הטמעת תאורה רכה יותר, תספקו סביבה חמה יותר להירגע בה לאחר העבודה.

דילוג לתוכן