כיצד נבטיח הקמת קרן גידור ברמה גבוהה?

אין ספק כי העלאת הריבית טומנת בחובה המון משמעויות למשק הישראלי. אחת המשמעויות החשובות ביותר היא שכיום קשה מאוד להרוויח בשווקי המניות מכיוון שאנשים מעדיפים לשים את הכסף שלהם בבנקים ולהרוויח מהריבית. עם זאת, יש אנשים וקרנות המצליחים להרוויח מהשווקים וזאת באמצעות הקמת קרן גידור. הקמה של קרן גידור מאפשרת להשקיע בחכמה ולהכות את מדדי השוק.

אך בכדי שכך אכן יקרה אנו צריכים להבטיח כי הקרן תהיה מעולה וברמה הגבוהה ביותר שיש. אז איך נבטיח דבר כזה? אם כן אנו לא צריכים עורך דין בנקים  שיסייע לנו בכך אלא שהמקימים של קרן הגידור יהיו מומחים בהשקעות. אתם חייבים להבין כי ככל שהמנהלים של הקרן יהיו יותר טובים כך הקרן תצליח יותר ולכן יש לבחון לעומק מי המנהלים והמקימים של הקרן.

צילום: PIXABY

מהו הדבר החשוב בהקמת קרן גידור?

אין ספק כי בעת הקמת קרן גידור יש משמעות לשאלה מי המקימים של הקרן אך לצד זאת יש עוד דבר קריטי בהקמת קרן גידור דבר אשר לא רבים מודעים אליו וזה חבל מאוד. על מה אנו מדברים?

אם כן יש משמעות לשאלה במה הקרן מתמחה. לכל קרן יש מדיניות השקעות משלה וחשוב מעוד לבחון מה המדיניות של הקרן. האם היא משקיעה בזהב? בשוק המניות האמריקאי? ביפן או בכלל בסין? או אולי בכלל בסחורות? ברגע שנבחן את המדיניות של הקרן נדע עם מי יש לנו עסק והאם כדאי לנו להשקיע בקרן או שמא כדאי לנו לחפש קרן אחרת.

האם הקמת קרן גידור היא דבר מסובך?

עליכם לדעת כי הקמת קרן גידור זה לא עניין פשוט ולא כל אחד יכול לעשות זאת. קודם כל יש משמעות לתקנון של הקרן מכיוון שהוא קובע את היחסים בין הקרן ובין המשקיעים. לכן בעת הקמה של קרן גידור אנו מציעים לכם לפנות אל עורך דין ולהיעזר בו שינסח את המדיניות המשפטית של הקרן.

עוד דבר חשוב ביותר הוא היחסים בין המנהלים של הקרן. לפני ההקמה של הקרן יש לחלק סמכויות באופן ברור ולקבוע את טיב העבודה בין המנהלים בכדי למנוע מלחמות, וויכוחים וכעסים אשר יכולים לפגוע בתשואה של הקרן ולחבל בעבודתה עד כדי סגירתה.

האם כל עורך דין יכול לסייע בנושא הקמה של קרן גידור?

עליכם להבין כי הקמת קרן גידור מחייבת עורך דין מעולה שיעזור למקימים ואנו חייבים לציין כי לא כל עורך דין יכול לסייע בהקמת קרן גידור אלא רק עורך דין בנקים. לכן אנו ממליצים לכם לשים לב טוב טוב מי העורך דין שמסייע לכם ולא להתפשר על המקצועיות שלו, על הידע שלו ועל היכולות שלו וכך תקימו את הקרן המושלמת.

דילוג לתוכן