מילה שלהם זו מיל”ה

צילום: דוברות המשטרה

פרויקט מיל”ה – 17 חניכים מת”א סיימו אתמול בהצלחה את השתתפותם בפרוייקט שמובילה משטרת ישראל למען הקהילה והנוער בעיר

פרויקט מיל”ה – משטרת ישראל למען הנוער, הוא פרויקט הדגל החברתי- מניעתי של משטרת ישראל. הפרויקט מתקיים מזה מספר שנים בכל רחבי הארץ, כחלק ממדיניות של שיטור מבוסס קהילה. מטרתו היא לשקם בני נוער עוברי חוק או בני נוער בסיכון ולהעניק להם הזדמנות נוספת, ידע, כלים, ערכים ומוטיבציה, לקיים אורח חיים נורמטיבי כאזרחים שומרי חוק.

במסגרת הפרוייקט שהתבצע ע”י תחנת לב ת”א במשך החודש האחרון לנערים בגילאי 13 עד 17 בקבוצה מעורבת של נוער עובר עבירה ונוער בסיכון כאשר חלק מהנערים אותרו מתוך שיתוף פעולה בין משטרת לב ת”א לעמותת “גשר אל הנוער” מת”א, אותה עמותה הפועלת עם נוער בסיכון ונערים המתקשים בלימודיהם. העמותה מעניקה לאותם נערים שעות תגבור בלימודים על מנת לסייע בידם להשלים בגרות מלאה. חלקם האחר של הנערים אותרו דרך הנהגת ההורים בבי”ס הגימנסיה בהרצליה, כאשר כלל הנערים והנערות תושבי העיר ת”א.

צילום: דוברות המשטרה

הפרוייקט היה בהובלתו של מפקד השיטור הקהילתי – רס”ר אבי בורלא, אשר ליווה את החניכים באופן אישי בהרצאות וסיורי שטח בהם נחשפו הנערים לפעילות המשטרה ולנושאים מגוונים וערכיים, כחלק מפעילות המשטרה.

במעמד סגל הפיקוד של משטרת מרחב ירקון ומפקד מחוז משטרת ת”א ניצב עמיחי אשד, התקיים טקס חגיגי לסיום הפרוייקט במהלכו חולקו תעודות ל-17 החניכים שלקחו חלק בפרוייקט וחלוקת תשורה לכל חניך.

דילוג לתוכן